ik heb een dvd speler in mn computer, ik draai windows xp. wanneer ik een dvd film in de speler stop en deze wil gaan kijken loopt hij een paar minuten goed, dan blijft het beeld hangen en gaat het geluid door. dit gebeurt als ik de dvd met windows media player afspeel maar ook met windvd. ik heb al verschillende films geprobeert, wie helpt mij?
welke videokaart heb je? en heb je nog wat meer specs van je systeem?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tijd om nieuwe codec te instaleren, gewoon nieuwe mpg2 codec instaleren, en/of powerdvd gebruiken
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
* amd athlon 1,4 ghz
* 40 gig 7200 hd
* 256 mb ddr
* nvidia riva tnt2 model64/64pro 32 mb met tv out
nog meer specs nodig?
* 40 gig 7200 hd
* 256 mb ddr
* nvidia riva tnt2 model64/64pro 32 mb met tv out
nog meer specs nodig?
Demo versie van WinDVD gebruikt of full ?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Beeld hangt en geluid gaat door????
Hier heb ik last van ook tijdens het kijken van een normaal DivX. Alle players zjn full en legaal en ik heb alle mogelijk codecs????
Mn specs:
AMD Athlon Thunderbird 1GHz
Asus A7M266 + Sound
256 DDR SDRAM
Abit Siluro GeForce2 MX-400 64 Mb SDRAM TV-out (Detonator 23.11)
Terratec DMX X-Fire 1024 (Hercules Fortissimo II drivers)
Ethernet Realtek kaart 10/100 Mbit
Maxtor Diamon Plus 40Gb 7200 rpm
Plextor 16/10/40A
Pioneer DVD 16/40 115
Sony diskette drive
A-Open 45HQ 300Watt
WinXP Pro 2600
Hier heb ik last van ook tijdens het kijken van een normaal DivX. Alle players zjn full en legaal en ik heb alle mogelijk codecs????
Mn specs:
AMD Athlon Thunderbird 1GHz
Asus A7M266 + Sound
256 DDR SDRAM
Abit Siluro GeForce2 MX-400 64 Mb SDRAM TV-out (Detonator 23.11)
Terratec DMX X-Fire 1024 (Hercules Fortissimo II drivers)
Ethernet Realtek kaart 10/100 Mbit
Maxtor Diamon Plus 40Gb 7200 rpm
Plextor 16/10/40A
Pioneer DVD 16/40 115
Sony diskette drive
A-Open 45HQ 300Watt
WinXP Pro 2600
Ook in de readme gelezen dat bij demo versies het beeld stopt na 5 minuten?Op maandag 21 januari 2002 23:52 schreef Trancefreak het volgende:
demo natuurlijk, ben te lam om te betalen, maar ben wel geintresseerd in die codecs...
Heb je meerdere DiVXjes geprobeerd? BIj een DivX ligt het meestal aan de film zelf. Of aan de kopie van een cd'tje. Heb zelf ook wel eens een DivX gekopieerd, CD was perfect maar toch hing die halverwege. Opnieuw gekopieerd en deed het wel, beetje gek .Op maandag 21 januari 2002 23:44 schreef Labius_Caesar het volgende:
Beeld hangt en geluid gaat door????
Super goede codec is deze
ELECARD MPEG 2 Video Decoder provides software-only
MPEG 1 and MPEG 2 decoding solution. It is implemented
as a Microsoft DirectShow filter and could be easily
incorporated into your editing and playback
applications.
ELECARD MPEG 2 Video Decoder provides software-only
MPEG 1 and MPEG 2 decoding solution. It is implemented
as a Microsoft DirectShow filter and could be easily
incorporated into your editing and playback
applications.
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
shareware codec ?Op maandag 21 januari 2002 23:58 schreef Trancefreak het volgende:
nope maar hij doet et mij mn media player ook, leg mij maar eens uit hoe dat komt!
WinDVD die een limiet van 5 min's op je codec zet of in het register instelt misschien
Bij divx komt het door foutje bij kopieren met virtual dub kan je de foutte frames op zoeken en dan met AVIDeFreezer de foute frames repareren
<ik weet niet of deze links nog werken >
http://xs2k.snoop.dk/avidefreezer.zip
http://xs2k.snoop.dk/VirtualDub-1_4c.zip
<ik weet niet of deze links nog werken >
http://xs2k.snoop.dk/avidefreezer.zip
http://xs2k.snoop.dk/VirtualDub-1_4c.zip
Logis mediaplayer gebruikt codec WinDVD.Op maandag 21 januari 2002 23:58 schreef Trancefreak het volgende:
nope maar hij doet et mij mn media player ook, leg mij maar eens uit hoe dat komt!
je heb gelijk, heb windvd gekickt en nu heb ik geen codecs meer, weet iemand waar ik de codecs kan downen?
Pagina: 1