ben dus van plan dit case-je te halen bij memo. op de site van hun staat dat er een 340watt voeding in zit maar wat voor 1? zit er een fan in aan de onderkant die de hete lucht uit je kast wegzuigd? alvast bedankt voor de reacties.
Uiteraard, elke voeding met zo'n hoog vermogen heeft een ingebouwde fan. Ik de standaard 350W voeding die bij de Chieftec kasten wordt geleverd en dat werkt prima (dual XP 1700+ met wat CD drives erin en andere troep, m'n HDD's zitten in losse SCSI tower met eigen voeding).
Dit is een SIRTEC/CHIEFTEC/ANTEC 340watt voeding met maar 1 fan.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Heb ik ookOp maandag 21 januari 2002 22:49 schreef patryk het volgende:
ben dus van plan dit case-je te halen bij memo. op de site van hun staat dat er een 340watt voeding in zit maar wat voor 1? zit er een fan in aan de onderkant die de hete lucht uit je kast wegzuigd? alvast bedankt voor de reacties.
Verwijderd
Ik heb de verbouwde versie er van (Alienware DX-01-BLD, metallicblauw met zij fan) en ik heb er een 350 Watt Enermaxvoeding inzitten. Draait als een tierelier, alleen die 5 fans maken wel wat herrie, dus ik heb de stroom draad maar andersom aangesloten (7V) 
Ik zou alleen wel voor een goede voeding gaan, dus Enermax of Chieftec. Dit kost echter wel wat. Mijn Enermax kost f200,- terwijl een noname f100,/ kost.
Ik zou alleen wel voor een goede voeding gaan, dus Enermax of Chieftec. Dit kost echter wel wat. Mijn Enermax kost f200,- terwijl een noname f100,/ kost.
Verwijderd
Hij heeft het over die chieftec kast, dus zit er een chieftec voeding in hé. Ik heb deze voeding ook, trekt een dual T-Bird 1400 (trekt meeste stroom van allemaal) zonder problemen, en heeft geen 5V problemen zoals de enermaxen. Het enige dat je er van kunt zeggen is dat ze misschien wat teveel lawaai maken, maar dat kan je zelf oplossen met een pabst of enermax fan héOp dinsdag 22 januari 2002 09:04 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Verwijderd
De Alienware komt ook van chieftec af (Antec,Alienware,Chieftec allemaal 1 pot nat) alleen daar zit standaard geen voeding in.
Arno
Arno
fan van voeding zuigt bij mij niet vanaf onder aan
gaat er gewoon recht door heen, van 5 1/4 gaten naar achterkant kast. Hij zuigt geen lucht van boven je proc weg
gaat er gewoon recht door heen, van 5 1/4 gaten naar achterkant kast. Hij zuigt geen lucht van boven je proc weg
Pagina: 1