Hey, ik wil een computer gaan kopen om goed mee te kunnen monteren. Als ik daar een Asus v7700 ti deluxe inzet, kan ik dan op m'n monitor monteren en dan op de TV het resultaat zien als ik het afspeel? (Dus tegelijkertijd verschillende beelden op monitor en TV, op TV moet het gemonteerde te zien zijn) Groetjes
Lijkt me niet, je PC zou dan real time moeten renderen. Kan wel, maar is een erg dure oplossing. Bovendien moet de software dat ondersteunen.
Met sonic foundry Vegas kan je wel een preview laten zien op een externe bron (in jouw geval zou dit dus je tv kunnen zijn). Dan rendert hij de beelden, maar niet in de beste kwaliteit (maar ook dit kost enorm veel proc-kracht)
AMD XP 1700+ < zou normaal wel moeten lukken (al heb ik nog nooit een filmpje proberen monteren in xp, werk steeds met win2k)
AMD XP 1700+ < zou normaal wel moeten lukken (al heb ik nog nooit een filmpje proberen monteren in xp, werk steeds met win2k)
Een Pinnacle Pro One kopen, dan kan het.
Kost een slordige 3500 gulden.
Heb je wel een nette montage kaart, met realtime effecten, DV in/out en Analoog in/out.
Kost een slordige 3500 gulden.
Heb je wel een nette montage kaart, met realtime effecten, DV in/out en Analoog in/out.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Is er nog een andere kaart dit dit kan? (Ik weet bijv. de MiroVideo DC30+, alleen die heeft geen ondersteuning voor winXP)
Pagina: 1