Verwijderd
1) Start Photoshop
2) Press F1
3) Search for 'batch'
And everything's gonna be all right..
2) Press F1
3) Search for 'batch'
And everything's gonna be all right..
Snap het een beetje maar hoe voer ik dat dan uit op alle bestanden in een directory?
Eerst maak je een action en dan gooi je die er als batch overheen. Zit onder het file-menu.Op maandag 21 januari 2002 23:29 schreef Martink het volgende:
Snap het een beetje maar hoe voer ik dat dan uit op alle bestanden in een directory?
hoe ken je dan plaatjes van verschillende formaten maar te allemaal te groot verkleinen dat grootste kant 100 maar is? maakt niet uit welke kant. en de andere kant zo groot dat het plaatje nog zelfte vorm is
Zoals dannydude en OzBoz al zeggen: Maak een Action met de gewenste handelingen, en daarna kun je die Action op een complete directory laten uitvoeren. File > Automate > Batch
Voor verdere hulp moet je maar even op de search van die forum zoeken, of op google.com
Voor verdere hulp moet je maar even op de search van die forum zoeken, of op google.com
enne, hoe ken ik de maat veranderen van plaatje 
edit:
image->size
maar daar kan ik niet doen dat hij grootste kant naar 100 verandert
image->size
Dan zul je over de horizontaal georiënteerde plaatjes en de verticaal georiënteerde plaatjes een andere action moeten laten gaan.Op donderdag 24 januari 2002 16:15 schreef Martink het volgende:
enne, hoe ken ik de maat veranderen van plaatje
edit:
image->size
Maar zo creatief ben ik ook weer niet met dat proggie
+2 zééér inzichtvol...Op donderdag 24 januari 2002 17:12 schreef Martink het volgende:
Kan dat ook dan?
als je nou gewoon ging proberen wat wij zij je hier voorkauwen en terugkomt als er iets misgaat met een vraagje, dan zou het een stuk makkelijker gaan...
...echt waar, de functies in Photoshop bijten niet!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
maar ik vind het niet 
ik snap er geen ... van
ik snap er geen ... van
Pagina: 1