Ten Eerste dis mijn eerste casemod ik ben ook nog niet klaar maar vond dit wel alvast leuk om te laten zien. De binnenkant is nog niet optimaal opgeruimd jah ik weet het ook de airflow kan nog veel beter.
[Edit/ een rood kruisje is wel netjes opgeruimd /Edit]
[Edit2/ nu kan ie maar beter weg zijn
/Edit2]

Me paintjob is metalic blue met metalic zilver voor de naam
.Maar dat is niet echt goed te zien op de pics (blijkbaar kan ik die niet goed maken)
. Hij is nog niet af zoals ik al zei
.
De voorkant moet nog worden gedaan maar daar heb ik de laatste tijd niet zoveel tijd voor. En me nick is niet helemaal gelukt. Heeft iemand nog tips om hoe dat erop te spuiten. Please zeg het

Ik heb een dual led 12/off/5 baybus gemaakt. Als het blauwe ledje brand staat ie op 12v en als de groene brand op 5v duh
en als ie uit zie je niks. Ik heb de baybus met behulp van het dual led 12/off/5 van virtual hideout gemaakt. De baybus heb ik in een simpel maar zeer effectief houten doosje(zelfgemaakt) gemaakt. Op de pics zie je ze met het dekseltje omhoog
das makkelijk wijzigen.

Er zit een groene en een blauwe neon in.
Ik ben ook bezig met mijn dual led glow pad
(Die pics komen later) . Daardoor had ik een tekort aan switches op mijn baybus. Dus ik heb er ff 2 naast mijn zip gezet voor de neons.

Ik heb er nu 2 fans in zitten. 1tje onderaan voor de intake en eentje achteraan. Er zit een duron 700 in die nog niet overclocked is maar daat gaat ik aan beginnen. Als me fans op 5v draaien en ik een koe draai is me pcu temp: 33C en me case temp: 26C. op 12v is me cpu temp: 29C en me case temp: 21C.
En nattuurlijk de nattedroom van bijna iedere tweaker een mooie lian li kast met watercooling zodat het heerlijk stil is
. Ooit als ik genoeg cash heb
nou kom maar op met commentaar tips etc.
Vooral over het painten want das best lastig een logo mooi en netjes eroverheen. Nog even wat uitleg ik heb me case eerst blauw gespoten en daarna afgetaped en met zilver gespoten. Maar helaas kreeg ik toen allemaal randje naast de tape
dus hoe los ik dit op alles is welkom.
[Edit/arggg vergeten jees
/Edit]
[Edit/ een rood kruisje is wel netjes opgeruimd /Edit]
[Edit2/ nu kan ie maar beter weg zijn
Me paintjob is metalic blue met metalic zilver voor de naam
De voorkant moet nog worden gedaan maar daar heb ik de laatste tijd niet zoveel tijd voor. En me nick is niet helemaal gelukt. Heeft iemand nog tips om hoe dat erop te spuiten. Please zeg het
Ik heb een dual led 12/off/5 baybus gemaakt. Als het blauwe ledje brand staat ie op 12v en als de groene brand op 5v duh
Er zit een groene en een blauwe neon in.
Ik ben ook bezig met mijn dual led glow pad
Ik heb er nu 2 fans in zitten. 1tje onderaan voor de intake en eentje achteraan. Er zit een duron 700 in die nog niet overclocked is maar daat gaat ik aan beginnen. Als me fans op 5v draaien en ik een koe draai is me pcu temp: 33C en me case temp: 26C. op 12v is me cpu temp: 29C en me case temp: 21C.
En nattuurlijk de nattedroom van bijna iedere tweaker een mooie lian li kast met watercooling zodat het heerlijk stil is
nou kom maar op met commentaar tips etc.
Vooral over het painten want das best lastig een logo mooi en netjes eroverheen. Nog even wat uitleg ik heb me case eerst blauw gespoten en daarna afgetaped en met zilver gespoten. Maar helaas kreeg ik toen allemaal randje naast de tape
[Edit/arggg vergeten jees