Kent iemand een manier om teksten te wijzigen op deze automaten? Ik weet dat het mogelijk is maar kan niets vinden
Andere tips,cheats en tricks zijn ook welkom natuurlijk.....
Niet, tenzij je de pincode hebt (die uit 4 tot 8 cijfers bestaat)
Bij elke photoplay automaat krijg je, door snel achterelkaar op de vlag(getjes) te drukken, een pincode-schermpje. (duurt soms best lang voordat het lukt)
Als de pincode goed is kun je (afhankelijk van de rechten die photoplay de "gelegenheid" geeft) een aantal advertenties veranderen. Erg leuk om te doen overigens.
Het grootste probleem is dat je de pincode moet zien te krijgen en mensen in een kroeg of waardanook zijn niet echt scheutig.
Bij elke photoplay automaat krijg je, door snel achterelkaar op de vlag(getjes) te drukken, een pincode-schermpje. (duurt soms best lang voordat het lukt)
Als de pincode goed is kun je (afhankelijk van de rechten die photoplay de "gelegenheid" geeft) een aantal advertenties veranderen. Erg leuk om te doen overigens.
Het grootste probleem is dat je de pincode moet zien te krijgen en mensen in een kroeg of waardanook zijn niet echt scheutig.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
hey..... die staat bij onze friettent ook een
maar eens gaan proberen
I want to live forever, so far.. so good.
er...
sorry, het zijn 4 tot 6 cijfers.
Bedenk wel dat er per kast dus 1110000 combinaties zijn die je moet uitproberen voordat je kunt gaan editten.
sorry, het zijn 4 tot 6 cijfers.
Bedenk wel dat er per kast dus 1110000 combinaties zijn die je moet uitproberen voordat je kunt gaan editten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Bij een snackbar heb ik zo'n kast gekraakd. De code was daar 5555. En dan kan je allemaal eigen advertenties maken. Met je eigenteksten. Is een keer was die kast ook per ongeluk aan de achterkant open en dan kon je zo je geld opvangen en kon je gratis spelen. Toen heb ik ook een bierviltje onder dat geld gelegd en had ik al dat geld.
Dat is stelen! Kun je net zo goed een portomonnee van iemand gaan jatten.
Verwijderd
Hahaha nou en!!!
Goeie actie man hehe
Ik zou nooit zomaar een portemonnee gappen hoor begrijp me niet verkeerd...
Goeie actie man hehe
Ik zou nooit zomaar een portemonnee gappen hoor begrijp me niet verkeerd...
Verwijderd
Vlaggetjes? Bij ons op het logo Photoplay linksboven......Op maandag 03 juli 2000 12:26 schreef Logos het volgende:
Niet, tenzij je de pincode hebt (die uit 4 tot 8 cijfers bestaat)<P>Bij elke photoplay automaat krijg je, door snel achterelkaar op de vlag(getjes) te drukken, een pincode-schermpje. (duurt soms best lang voordat het lukt)<BR>Als de pincode goed is kun je (afhankelijk van de rechten die photoplay de "gelegenheid" geeft) een aantal advertenties veranderen. Erg leuk om te doen overigens.<P>Het grootste probleem is dat je de pincode moet zien te krijgen en mensen in een kroeg of waardanook zijn niet echt scheutig. [afbeelding]
Als je die kast gewoon openbreekt (gele rand rond het scherm kun je helemaal omhoogklappen) zit er linksonder het scherm een klein knopje, als je dat induwt kom je in het maintenance menu 
(maarja, zo'n openstaande kast valt nogal op
Verwijderd
Weet ik, een keertje op school was ie niet goed dicht en kon iedereeen op het knoppie drukken. Allemaal reclames instellen, geluid hoger, kijken hoevaak welk spel werd gespeeld...enz......Op zondag 21 januari 2001 22:15 schreef Bigs het volgende:
Als je die kast gewoon openbreekt (gele rand rond het scherm kun je helemaal omhoogklappen) zit er linksonder het scherm een klein knopje, als je dat induwt kom je in het maintenance menu
Pagina: 1