[HDD] WD 7200rpm maakt hoog geluid ?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-04 09:44

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Topicstarter
(u)TFS: daaruit bleek dat de 20gb 7200rpm schijven van WD erg stil zijn. Maar nu heb ik al een tijdje (2 maanden d8 ik) een Western Digital 20GB 7200rpm (udma100) en die maakt een heel hoog geluid als ie draait. Je zou zeggen dat is van de spindle die lekker snel draait. Ik vindt het een beetje vervelend aan het worden. :(
Me pa heeft ook een 20gb 7200rpm schijf (Seagate Barracuda IV) en die is héél stil en een vriend van me heeft ook een 7200rpm Maxtor schijf die ook enorm stil is.

Is dit normaal of heb ik een iets afwijkende schijf? Moet ik terug gaan of kan ik hem houden?

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

ik heb 100gb versie van western digital die is heeeeeeeeeeel erg stil.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Weet je zeker dat het je hd is? :?
Zoja, mischien is ie aan het dood gaan. ;(

* Harmen heeft momenteel een Seagate Barracuda IV 7200rpm 80Gig en deze is lekker stil.... :7

Whatever.

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 23:01 schreef meendering het volgende:
Weet je zeker dat het je hd is? :?
Zoja, mischien is ie aan het dood gaan. ;(

* Barreljan heeft momenteel een Seagate Barracuda IV 7200rpm 80Gig en deze is lekker stil.... :7
ik weet wel zeker dat het me HD is. Als ik met die Energie beheer van windhoos pruts zodat ie na 3 min. uit gaat is het stil. Ook als ik me andere 2 HD's eruit haal.

Moet ik toch dan maar ff de leverancier mailen/bellen?

btw: als we nou toch bezig zijn over m'n schijf... Als ik me pc aanzet geeft die schijf ook 2 tot 3 harde tikken. Ik denk dat de leeskop dan uit de parking stand komt.
Hoort dit zo? of ben ik daar ook de enigste mee?

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Topicstarter
nog iemand die mij kan helpen? ik vind het dus wel vreemd dat ik zo'n beetje de enigste ben die een lawaierige schijf heb van WD

Verwijderd

Je bent echt niet de enigste, wij zien het ook wel vaker dat dit met die wd schijfjes gebeurd, dat zijn de lagertjes, op zich geen probleem maar het kan idd wel irritant zijn, ik zou wel ff chekken met een smart tool of hij hier geen last van krijgt met opspinnen.

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Topicstarter
ok. maar toch klinkt het antwoord niet lekker...

ik zal zien.

thnx

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 22:48 schreef silures het volgende:
ik heb 100gb versie van western digital die is heeeeeeeeeeel erg stil.
Dat was op 21 januari is begin februari gaan brommen en reeds terug gebracht naar de winkel.

Verwijderd

Mijn IBM 45 GB heeft dat ook. Zo'n fluittoon. Om zot van te worden, als je er op gaat letten. Als je dat tegen iemand vertelt en ze luisteren even an hebben ze zoiets van "ik hoor niks, boeie".

Maar als je er uren langs zit heb je echt zoiets van argh |:(

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb een maxtor 20,4gb 7200rpm. En het enige wat ik hoor is mijn cooler. Of dat ding klinkt zo luid dat ik mijn Hd gewoon niet meer hoor :'(
Pagina: 1