[phpmyadmin] 15 MB backup terugzetten

Pagina: 1
Acties:

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er een mogelijkheid om dit terug te zetten?
In phpmyadmin gaat hij namelijk onderuit als je het plakt in het codevenstertje .. en hij doet helemaal neits als je hem als bestand laat uploaden..

zou dit wel direct op de server gedaan kunnen worden? of ook niet?

De file is gegenereerd door phpmyadmin zelf

Verwijderd

je kan toch ook een dumpfile gewoon terugzetten, zonder dat je hem moet plakken in dat venstertje?

Verwijderd

De bestanden die phpMyAdmin genereert zijn volgens mij ofwel conform een standaard database formaat ofwel totale query's, dus via telnet/ssh terugzetten moet niet al te moeilijk zijn...

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 22:28 schreef Jppr het volgende:
je kan toch ook een dumpfile gewoon terugzetten, zonder dat je hem moet plakken in dat venstertje?
Dat ook, je kan een bestand uploaden..

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-09 14:51

thomaske

» » » » » »

er is een standaard php-upload-limiet van 4 mb dacht ik.. dus via phpMyAdmin gaat het niet lukken.. je moet het dus direct in MySQL zetten denk ik.. (zoals hierboven al is gezegd..)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Elect
  • Niet online
Via telnet moet kunnen ja .. zou ene optie zijn
Maar voor die 2e manier, bedoel je daarme via phpmyadmin dat "or Location of the textfile:" ?

Dat wilt hij namelijk niet pakken (ik neem aan dat PHP upload hiervoor moet aanstaan?)

• Elect
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 22:34 schreef thomaske het volgende:
er is een standaard php-upload-limiet van 4 mb dacht ik.. dus via phpMyAdmin gaat het niet lukken.. je moet het dus direct in MySQL zetten denk ik.. (zoals hierboven al is gezegd..)
aha dat kan ook wel eens helpen ja .. dank

Verwijderd

als het over meerdere tables gaat, deze splitten?

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 10:29
Ik heb het zelfde gedaan met mysql en mysqldump in telnet...

• dusty
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

telnet, eww eww eww -> Tijd voor echte hosting zodat je SSH kan gebruiken, op zijn minst een beetje beveiliging.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Vraag het de serverbeheerder of die het kan doen!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:02

bloody

0.000 KB!!

dan splits je de file toch :?

nope

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:32

Skef

Ik scheer.me

Je kan ook in je php.ini de max_upload_szize (oid) veranderen naar een groter getal...

Hierdoor kan je grotere files uploaden via forms...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Of die file gewoon upftp'jen, en dan die file erin (laten) dumpen door phpMyAdmin...

• Priyantha Bleeker
  • Laatst online: 18:59

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Op dinsdag 22 januari 2002 22:43 schreef eamelink het volgende:
Of die file gewoon upftp'jen, en dan die file erin (laten) dumpen door phpMyAdmin...
Hoe kan je dan die file weer openen met phpmyadmin ?

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
je kan eventjes de max upload in je php.ini ophogen (waarschijnlijk staat er ook nog een limiet in het form (in de 'html' file dus) van phpmyadmin waar je de file kunt uploaden, is ergens een <input type='hidden' etc)

update
hmm ik kan geen max upload size vinden in de 'html' source bij phpmyadmin, dus moet het voldoende zijn als je die waarde in de php.ini ophoogt

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Verwijderd

Ik doe het meestal door de file op te splitsen, dus eerst alle CREATE TABLE statements, dan alle INSERT statements, en die evt ook weer opsplitsen (per 100 ofzow), duurt ff, maar het werkt...)
Pagina: 1