Toon posts:

[Plexi] idee voor je kamer :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel, als je nu eens een plaats plexi koopt, 1mx1mx6mm ofzo :) (is wel duur maar ja) en daar steek je enkele leds in zoals bij een glow pad, je schuurt het hele oppervlak, krijg je dan één grote lichtgevende plaat?, zou wel leuk zij om je kamer zo te behangen B-)

Verwijderd

Hmmmmm.... Biertje :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 22:25 schreef dizzystef het volgende:
Hmmmmm.... Biertje :?
Waarom? zou toch leuk zijn, als je je pc aanzet dat je volledige kamer verlicht is, je moet het natuurlijk kunen afzetten met een schakelaartje :) of je moet een hele goeie zonnebril hebben

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 22:24 schreef Molshoop het volgende:
Wel, als je nu eens een plaats plexi koopt, 1mx1mx6mm ofzo :) (is wel duur maar ja) en daar steek je enkele leds in zoals bij een glow pad, je schuurt het hele oppervlak, krijg je dan één grote lichtgevende plaat?, zou wel leuk zij om je kamer zo te behangen B-)
Die leds zullen wel lekker veel licht produceren als ze een oppervlak van 1x1 meter moeten verlichten |:( nehh niet echt een geod plan .. of je moet helemaal rondom leds bouwen misschien dat het dan werkt

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 22:32 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

Die leds zullen wel lekker veel licht produceren als ze een oppervlak van 1x1 meter moeten verlichten |:( nehh niet echt een geod plan .. of je moet helemaal rondom leds bouwen misschien dat het dan werkt
Kun je beter NEON nemen :P

Verwijderd

Topicstarter
Je zal natuurlijk stinkend rijk moeten zijn om dat te betalen maar ja, er zijn altijd zo'n mensen :p

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

dat was ik dus van plan .

en dan er een ccfl onder te plaatsen .
ik heb beschikking over een freesbank dus wilde ik een stuk van 60 x 60 cm en dan een soort spiebaan infrezen .
en daar die ccfl in bouwen .

net zoals je ze wel eens in een winkel ziet staan als reclame middel .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Op dinsdag 22 januari 2002 00:14 schreef talin het volgende:
dat was ik dus van plan .

en dan er een ccfl onder te plaatsen .
ik heb beschikking over een freesbank dus wilde ik een stuk van 60 x 60 cm en dan een soort spiebaan infrezen .
en daar die ccfl in bouwen .

net zoals je ze wel eens in een winkel ziet staan als reclame middel .
Ik was daar ook aan het denken. Gewoon een plaat van 1000x500x5mm en dan daar een afbeelding van een supra oid infrezen (dremel roels)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 10:52

Chakotay

Lick here to continue

Een gast uit mn klas die ff wat kwam ophalen gisteravond kwam ook al met dat idee en wil het ook persé gaan maken.... Wel ccfl in doen ipv ledjes idd lijkt me.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Plexiglas kost Fl.110,50 (geen europrijs berekend sorry)per vierkante meter.
Wordt dus best duur als je de hele room moet behangen. ;(
Pagina: 1