4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En waar is het Tweakers over Tweakers Onzinforum dan geblevenOp maandag 21 januari 2002 22:18 schreef JvS het volgende:
Klopt en zijn ook zat topics over geweest. En ook de HK posts zijn eraf.
hee, nu je 't zegt...Op maandag 21 januari 2002 22:26 schreef saviour het volgende:
En waar is het Tweakers over Tweakers Onzinforum dan gebleven
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Jah .. en de hawaii-barOp maandag 21 januari 2002 22:26 schreef saviour het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weleens wetenOp maandag 21 januari 2002 22:26 schreef saviour het volgende:
[..]
Bij deze nieuwe petitie: Wij Willen Onzinforum Terug!Op dinsdag 22 januari 2002 01:22 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weleens weten
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hebben ze jou dan ook vergeten te vertellen dat je voortaan maar HA moet gaan modden dan?Op maandag 21 januari 2002 22:34 schreef Oscar the Grouch het volgende:
hee, nu je 't zegt...
Bericht hierboven
Ieder uurOp dinsdag 23 april 2002 17:32 schreef Glacier het volgende:
ik kreeg het nu ook pas door...wanneer wordt die lijst eigenlijk geupdate?
Jongens, nu is het weer leuk geweest, ga maar ik je eigen forum gallen !
Verwijderd
Nu sta ik zowel in de fok!forum top-nogwattes (24e) als in de tweakers top-250 (215e).
/me is nu officieel verslaafd.
Nou ik dit net lees - kun je hier niet net zoals dat op fok! gebeurd een soort 'per-forum' statistiekjes van maken, Kees?
Verwijderd
Elke keer als je kickt?Op dinsdag 23 april 2002 17:32 schreef Glacier het volgende:
ik kreeg het nu ook pas door...wanneer wordt die lijst eigenlijk geupdate?
^kick^Op dinsdag 23 april 2002 19:44 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Elke keer als je kickt?
Zo, weer geupdate.
🌞🍃

Het is nog een zinloze kick ook, zonde van mijn topic.

Het gebeurt trouwens vaker dat oude topics omhooggekickt worden, waarom is dat eigelijk?
Het is best wel jammer dat goede topics op deze manier eindigen met een slotje.
Dit is geen goed topic omdat ik toen moest searchen maar toch.
Ik meen dat in ieder geval dat modjes al wel iets in die richting kunnen. Nelske (ik geloof dat hij het was) had namelijk een tijdje geleden een mooi diagram met daarin voor NOS het aantal posts per gebruiker (al is de kans natuurlijk aanwezig dat ACM ofzo dat ding gemaakt had, dat weet ik niet). Natuurlijk zouden statistieken voor 'wie post het snelst', 'wie genereert de meeste pageviews' en dergelijke ook leuk zijnOp dinsdag 23 april 2002 18:42 schreef beelzebubu het volgende:
Nou ik dit net lees - kun je hier niet net zoals dat op fok! gebeurd een soort 'per-forum' statistiekjes van maken, Kees?. Dus per forum wie-post-het-meest, wie-post-het-snelst, etc...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
http://tweakers.net/~kees/top100/reg.html
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
DB prutsert van weleerOp dinsdag 23 april 2002 22:12 schreef .oisyn het volgende:
wie is jeroen en waarom is ie 245 dagen eerder geregged dan femme?
Verwijderd
Ex DataBase figuur die meende leuk te zijnOp dinsdag 23 april 2002 22:12 schreef .oisyn het volgende:
wie is jeroen en waarom is ie 245 dagen eerder geregged dan femme?
Tenminste: dat meen ik me te herinneren
Een ding veranderd nooit ==>Op maandag 21 januari 2002 22:17 schreef bazs2000 het volgende:
Ik zat net ff te kijken maar het viel mij ineens op dat de daggemiddelde nu ook cijfers achter de komma heeft.
Dit is volgens mij nooit eerder geweest.....
1 HlpDsK 33406 44.07 758
Ook op gemiddelde aantal posts komt hij bovenaan
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/53713 doet het ook goed met 26 posts per dag
Gem. aantal posts/dag: 21Op woensdag 24 april 2002 17:36 schreef PolarBear het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/53713 doet het ook goed met 26 posts per dag
Ik mis iets
Op woensdag 24 april 2002 17:42 schreef Garfield het volgende:
[..]
Gem. aantal posts/dag: 21
Ik mis iets![]()
Kijk es naar het aantal geregde dagenAantal posts: 123
Gem. aantal posts/dag: 21
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verrekt je hebt helemaal gelijk!Op woensdag 24 april 2002 17:49 schreef Renegade het volgende:
Kijk es naar het aantal geregde dagen![]()
Wow die post idd flink door zeg, met stip gestegen zou ik zeggen.
Cool, da's vrij zeldzaamOp woensdag 24 april 2002 17:51 schreef Garfield het volgende:
[..]
Verrekt je hebt helemaal gelijk!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
/offtopicOp woensdag 24 april 2002 17:52 schreef Renegade het volgende:
[..]
Cool, da's vrij zeldzaam![]()
* BreadFan zwaait naar een klasgenoot
Hoest op je stage?