Ik heb een paar VCD's gebrand, verder zonder problemen. Alleen als ik ze in mn DVD-speler (Lenco) wil bekijken, schokken ze een heel klein beetje.. Iemand een idee hoe dit komt, en hoe ik het eventueel op zou kunnen lossen?? Ligt niet aan de VCD's lijkt me..
Kan mischien wel aan je cds liggen probeer ff een kwaliteit cdr
hm, zal eens een ander merk proberenOp maandag 21 januari 2002 22:22 schreef BOMBER het volgende:
Kan mischien wel aan je cds liggen probeer ff een kwaliteit cdr
hm, ligt niet aan de cd's.. beneden in de DVD-speler doen ze het wel gewoon goed.. is er iets van instellingen wat ik kan veranderen ofzo, of ligt het gewoon aan mn DVD-speler en moet ik er maar mee leren leven??
Tis een Lenco btw.. (standalone)
Tis een Lenco btw.. (standalone)
Het lijkt erop dat je DVD speler de bitrate niet helemaal lekker aankan ofzo, maar dat vind ik dan wel een beetje gek... 
Misschien dat er andere GOTters zijn met zo'n Lenco DVD speler?
Misschien dat er andere GOTters zijn met zo'n Lenco DVD speler?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ehm het kan nog steeds het cd zijn, mischien is het lens van de andere dvd speler ietsjes sterker en die van lenco niet is maar een gokje.
En trouwens wat bedoel je met schokkerig precies, dat het blokkerig word en dan weer goed ? dat het beelden over slaat ? Vertraging versnelling ??
En trouwens wat bedoel je met schokkerig precies, dat het blokkerig word en dan weer goed ? dat het beelden over slaat ? Vertraging versnelling ??
nee niet blokkerig ofzo.. het loopt gewoon net niet helemaal lekker op elkaar over waardoor er hele kleine schokjes ontstaan.... net als een pc die net iets te traag is bij een intro van een game ofzo..Op dinsdag 22 januari 2002 00:18 schreef BOMBER het volgende:
ehm het kan nog steeds het cd zijn, mischien is het lens van de andere dvd speler ietsjes sterker en die van lenco niet is maar een gokje.
toen ik de topictitel zag dacht ik meteen al aan Lenco. Een vriend van me heeft ook een lenco dvd/vcd/mp3 speler en ik vind dat vcd idd niet perfect loopt, mist net 1 of 2 beeldtjes per seconde
Verwijderd
Ik heb het ook gehad met enkele vcd's, het bleek dat ik ze op een te hoge snelheid gebrand had. TOen ik ze daarna opnieuw deed op 2 speed was het al een stuk beter
Ik heb dit probleem ook bij een VCD die ik met 4speed op een RW gebrandt heb. Maakt het uit of je het op een R of RW brandt? En waarom wordt het schokkerig? De 1e 10 min waren bij mij wel goed, komt dat omdat ie dan op een lagere snelheid brandt?
Dunno, heb het nog steeds af en toe, maar soms ook niet....Op maandag 11 februari 2002 16:19 schreef Bigfoot72 het volgende:
Ik heb dit probleem ook bij een VCD die ik met 4speed op een RW gebrandt heb. Maakt het uit of je het op een R of RW brandt? En waarom wordt het schokkerig? De 1e 10 min waren bij mij wel goed, komt dat omdat ie dan op een lagere snelheid brandt?
Daar heb ik ook niet veel aan!Op maandag 11 februari 2002 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dunno, heb het nog steeds af en toe, maar soms ook niet....
Pagina: 1