Toon posts:

Welk DECT toestel moet ik nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuw DECT toestel aanschaffen. Toen ik een beetje zat rond te surfen kwam ik de Samsung SPR-6100 tegen. Dit lijkt mij een mooi toestel:

• Nummerherkenning
• Nummerblokkering >:)
• Handsfreeset (handig als ik tegelijkertijd iets op moet zoeken ofzo)
• Lekker compact
• Mooi menu (zeggen ze :?)
• Trilalarm
• Beltonen voor bepaalde nummers instellen
• Ziet er mooi uit :)

Heeft iemand ervaringen met dit toestel of weet iemand een veeeel betere keuze? Ik hoor het graag :) Meer dan dit toestel kost (150 euro) wil ik ook liever niet kwijt zijn.

Verwijderd

Die heb ik dus, kan je aanraden om hem dus NIET te nemen.
Hij is klein en licht maar daar is dan alles mee gezegd.

Heb nu even niet zo'n zin om alles op te sommen misschien later, maar misschien moet je hem anders een goed gaan bekijken in de winkel.

edit:

Nummerblokkering? Shit echt waar? Wist ik niet.
Ik ga meteen even kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 22:03 schreef BluB het volgende:
edit:

Nummerblokkering? Shit echt waar? Wist ik niet.
Ik ga meteen even kijken.
Dat staat althans op hun website :)

Maar weet je misschien een ander toestel dat wel aan te raden is?

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op maandag 21 januari 2002 22:08 schreef tjetta het volgende:

[..]

Dat staat althans op hun website :)

Maar weet je misschien een ander toestel dat wel aan te raden is?
Die Siemens Gigaset dingen zijn meestal wel goed :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 22:43 schreef Famoso het volgende:

[..]

Mja, maar die vind ik niet zo supermooi/compact en ze zijn ook vrij prijzig :) (ligt al gauw op 180-200 euro)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Ik ben zelf een uitermate tevreden :) gebruiker van de ISDN/DECT (GAP/CAP) DeTeWe Eurix 260. Op het basisstation zitten twee analoge poorten (A/B adapter), makkelijk voor je analoge beantwoorder en / of je analoge modem in je pc.
Wordt verkocht bij Ahlers.nl

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Ik heb de panasonic 705 (en nog wat letters)

ook handsfree, groot geheugen en was toen 350 piek.........

bevalt prima moet ik zeggen! lekker formaat ook en batterij gaat lang mee!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Op maandag 21 januari 2002 22:43 schreef Famoso het volgende:
Inderdaad, ben er erg tevreden mee. Heb ze afgelopen zomer gekocht aangezien je er gratis een extra handset + lader bij kreeg :)

Je kunt ze zo chique kopen als je wil. Met antwoordapparaat, groot telefoonboek, handsfree, etc. Ik heb de simpele versie, en die voldoet voor mij prima. Kunt trouwens ook gemakkelijk gesprek doorverbinden naar andere toestel, en intern bellen naar specifiek toestel.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

Ik heb hier thuis ook zo'n Siemens Gigaset. Hij is alweer een paar jaar oud, maar ik ben er zeer tevreden over! Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar wel goed.

Verwijderd

HEEL toevallig heb ik hier dezelfde telefoon liggen :)

is eigenlijk een mobiele telefoon (telefoonboek; ringtones etc.). Is makkelijk in te stellen

enige probleem dat ik heb (weet niet of het aan de telefoon ligt of aan de lijn ofzo) is dat het lang duurt voordat ie overgaat

mijn vader zun telefoon op dezelfde lijn hoor ik 1 tot 2 seconden eerder overgaan dan die spr 6100 van mij

ik had hem destijds nog voor 530 piek ofzo gekocht :( maar ja dat is met alles...

hij is heel elegant en stijlvol in ieder geval, en licht

conclusie: ik heb in ieder geval geen spijt dat ik hem heb gekocht. Ik spreek zo te zien helaas niet voor anderen

Verwijderd

Ik heb hem ook gekocht en ik moet zeggen dat ie me heel goed bevalt.
De siemens gigaset is ook wel heel goed, alleen zijn ze zo groot en log.
Het enige nadeeltje dat ik kan verzinnen zo ff snel is dat ie geen handsfree heeft.
Je krjgt er wel zon oortje met microfoontje bij dat als handsfree moet doorgaan :?

Verwijderd

waar dient dat nu voor zo'n DECT optie?

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 00:28 schreef hardenberg het volgende:
waar dient dat nu voor zo'n DECT optie?
"DECT (Digital Enhanced Cordless Telephony)

DECT overbrugt de afstand tussen de telefoonhoorn en de rest van het toestel. Het zorgt over een bereik van enkele tientallen meters voor een vrijwel storingsvrije ontvangst. Het systeem kiest zelf de beste ontvangstkwaliteit uit 150 beschikbare radiokanalen. Treedt er even een storing op, dan wordt direct overgeschakeld naar een alternatief. DECT is beveiligd met een codering, die afluisteren en misbruik vrijwel onmogelijk maakt."

Verwijderd

Ik heb zelf de Philips Zenia gekocht. Deze heeft tevens een digitaal antwoordapparaat. Ik kan niets anders zeggen een prachtding. Ik heb hem bij Dixons gehaald.

http://www.pcc.philips.com/cordless/zenia200/

Verwijderd

Topicstarter
Ah, dus op zich is het wel een mooi toestel hoor ik zo.

BluB: zou je ff die nadelen kunnen opsommen aub? Dat vind ik wel fijn om te horen :P
Op dinsdag 22 januari 2002 14:56 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb zelf de Philips Zenia gekocht. Deze heeft tevens een digitaal antwoordapparaat. Ik kan niets anders zeggen een prachtding. Ik heb hem bij Dixons gehaald.

http://www.pcc.philips.com/cordless/zenia200/
Hoeveel kost dat ding en is hij er ook zonder digitaal antwoordapparaat?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem vandaag toch maar besteld, komt een dezer dagen binnen (álle winkels in Eindhoven afgeweest, geen een had hem :()

Dus ik zie wel wat het wordt :)

Verwijderd

Die Samsung is echt niet OK |:(

Alles ziet er leuk uit, maar werken ho maar....zwaar onhandig menu, slechte geluidskwaliteit...tja, ik zou het annuleren als ik jou was.

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 21:48
als je dan toch een GOED dect toestel wilt neem dan echt een siemens gigaset, is mischien niet zo klein als die andere, maar is wel supergoed

Verwijderd

Topicstarter
Damn, gister binnen gekregen, gaat vandaag niet terug. Wij hebben hier dus een thuiscentrale, maar daar werkt hij dus niet mee :(

Ik bel samsung op:
Ja ey, ik moet eerst een 0 draaien maar die pakt hij niet.
ja meneer, het is algemeen bekend dat die telefoon niet werkt met huiscentrales of ISDN hahahaha.
Nou, dan ben ik blijkbaar niet op de hoogte over de dingen die volgens jullie algemeen bekend zijn
Haha, blijkbaar niet nee!
Wat een service zeg, staat niet op de site, staat niet in het boekje, dealer niets gezegd
Sja meneer, dan moet u heb maar terugbregen he? haha!
Je hebt er wel lol in he?
Maar meneer, dit is echt een bekend probleem hoor!
Nou, niet voor mij, hond :r
:( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu een Siemens Gigaset 4010 Comfort :7

Damn, wat een lekker toestel :D Echt veel relaxte functies, werkt lekker, stevig, mooi, kortom: ben veel beter af met dit toestel dan met die Samsung (voor een paar tientjes meer).

Bij die Samsung viel inderdaad het menu erg tegen, je kon niet eens omlaag met de standaard knoppen |:(

Neh, ben nu veel beter af ;)
Pagina: 1