ik heb een form met daarin een x aantal rows,
nu wil ik dat er een optie is dat je alle checkboxes in 1 x kan checken (net als op hotmail.com) en dat ik dan aan de hand van de values van de checkboxes een array terug krijg.
btw voor alle checkboxes moet ik allemaal dezelfde name geven anders werkt het script niet
ik heb geprobeerd het script aan te passen, maar zonder succes
en ik d8 dat als je de name van de checkboxes "blaat[]" noemt dat het dan automatische als array wordt ge-submit.
maar dat blijkt niet het geval te zijn.
ik wil de checkboxes wel allemaal een andere naam (bijv. "blaat1","blaat2" enz..)geven, maar dan krijg ik het weer niet voor mekaar om alle checkboxes tegelijk te checken.
please help me...
nu wil ik dat er een optie is dat je alle checkboxes in 1 x kan checken (net als op hotmail.com) en dat ik dan aan de hand van de values van de checkboxes een array terug krijg.
btw voor alle checkboxes moet ik allemaal dezelfde name geven anders werkt het script niet
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <!-- Begin
var checkflag = "false";
function check(field)
{
if (checkflag == "false")
{
for (i = 0; i < field.length; i++)
{
field[i].checked = true;
}
checkflag = "true";
return "Uncheck All";
}
else
{
for (i = 0; i < field.length; i++)
{
field[i].checked = false;
}
checkflag = "false";
return "Check All";
}
}
// End --> |
ik heb geprobeerd het script aan te passen, maar zonder succes
en ik d8 dat als je de name van de checkboxes "blaat[]" noemt dat het dan automatische als array wordt ge-submit.
maar dat blijkt niet het geval te zijn.
ik wil de checkboxes wel allemaal een andere naam (bijv. "blaat1","blaat2" enz..)geven, maar dan krijg ik het weer niet voor mekaar om alle checkboxes tegelijk te checken.
please help me...