Toon posts:

goede videokaart voor celeron 300

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
na aaanleiding van mijn vorig topic over een viper 2 in een celeron (wat mij sterk werdt afgeraden) open ik dus nu deze

Ik heb dus een celeron 300 met AGP en daar zit nu zon brakke speedstar in. Maar daar gaat verandering in komen.
Maar het mag niet te duur wezen. Zon 70 euro. Ik heb ff in de pricewatch gekeken. Er staan er een heleboel van rond dat bedrag. Maar nou was mijn vraag welke haalt de meeste snelheid uit een celly 300.

• Luiaard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:13
Ik heb voor een vriend van mij een pc'tje in elkaar gezet. Hij is student dus het moest een beetje goedkoop. Er zit een celly 333 in, deze heb ik opgefokt tot 414 (5*83) op een bx bordje. 500 ging net niet stabiel :( fuckp2b

Maar over de videokaart, op ebay mooi een Geforce 1 DDR op de kop getikt voor 50 euro, dat is echt cheap als je er zo een kan vinden. Die kaarten knallen MX'en er zo uit. Misschien heb je dan het volle potentieel niet op jouw pc, maar je kunt altijd nog een wat snellere proc of pc op de kop tikken later en dan ben je blij dat je een echte geforce hebt en geen gecastreerde mx...

Die vriend van mij is in ieder geval helemaal happy en hij kan RTCW en Max Payne etc vlot spelen met alles op medium settings en dan 1024*768.

ps. /Salemode *D Als je iets meer uit je spaarvarken kunt schudden heb ik nog een GF2GTS te koop (Asus v7700) kijk in de vraag en aanbod. /Salemode *D

Import van EVs

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

inderdaad, ik zou gaan voor een Geforce 256 of een Voodoo 3 ... als je iets meer uit wilt geven (of misschien tweedehands) neem je een GF2MX

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

[topic=387480/1/50]
die 33 mhz maakt ook niet uit

Dit topic is gesloten.