Toon posts:

Muziek in Flash gaat weg naar wisselen scenes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een site gemaakt met flash5 en heb gebruik gemaakt van verschillende Scenes...Ik heb ook een liedje erin gezet...als ik op een link druk bv "Download" dan gaat tie naar de scene van download... alles klopt maar de muziek stop dat zodra ik in die scene kom.. (is bij alle scenes)

Wie weet wat ik ff moet veranderen? moet een Action toevoegen? of bij opties van dat liedje? kon daarbij niet veel vinden...

Alvast heel erg bedankt!!!:)

Verwijderd

In je eerste frame een play actie uitvoeren :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 20:58 schreef Gordijnstok het volgende:
In je eerste frame een play actie uitvoeren :)
Als ik dat doe dan gaat tie meteen naar de volgende scene...

Ik heb bij frame 1 een stop staan en daarin alles...

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A leest de ondertitel "Flash Webdesigner"

"grappig" uhm ik zou aanraden alles in leuke MC's te zetten en die over je score te verspreiden, ondertussen een pseudo globale MC gebruiken waarin je je muziek laat loopen tot het einde der tijden.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 21:20 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A leest de ondertitel "Flash Webdesigner"

"grappig" uhm ik zou aanraden alles in leuke MC's te zetten en die over je score te verspreiden, ondertussen een pseudo globale MC gebruiken waarin je je muziek laat loopen tot het einde der tijden.
uhhhhh... MC's? score? Globale MC? uhh kan dat niet wat simpeller :?

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A kijkt nog een keer naar de titel "Flash Webdesigner"

oke...

MC: movieclip

Score: scene

Alles wat je nou over scene's verspreid hebt in aparte MC's stoppen, elke MC in een aparte keyframe op je scene, elk met een stop() oid als een MC klaar is zegt ie' dat de volgende moet gaan spelen, ondertussen heb je een MC met daarin de liftmuzak en deze blijft lief doorloopen...

zoiets? anders koop je maar flash voor beginners van onze vriendin patricia

|{ brrr }] |

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

* XangadiX zegt soundplacer.loadMovie, dan gaat ie door tot "der junste tag", of: _level1.LoadMovie oftewl, globaal laden die hap :)

Stoer; Marduq

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 22:13 schreef erikv1983 het volgende:

[..]

uhhhhh... MC's? score? Globale MC? uhh kan dat niet wat simpeller :?
/me vraagt zich erg af hoe iemand nou flash webdesigner kan zijn zonder te weten wat een mc is

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

* XangadiX vraagt zich af waarom iemand "image hosted by Angelfire" in zijn icon heeft staan

Stoer; Marduq

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

* Hangloozz denkt dat erikv1983 gehoopt dit plaatje te zien:

http://www.angelfire.com/trek/visje/foto/pic.jpg

maar aangezien hij net zoveel weet van Angelfire als van flash zal hij nog wel niet weten dat Angelfire het linken van images niet toestaat :)

edit:
oh dat wist je al zie ik hier..

www.jurgroessen.nl

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A gaat geen rood gebruiken omdat teveel mensen dat doen

Als iemand zichzelf een naam wil geven is dat goed, Yellow is van nu af aan Gnork, heersers van het universum

|{ brrr }] |

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Op dinsdag 22 januari 2002 22:05 schreef Yellow het volgende:

Als iemand zichzelf een naam wil geven is dat goed, Yellow is van nu af aan Gnork, heersers van het universum
* Hangloozz is Zurg, Sturmbahnführer van de Galactische Noordelijke Alliantie (GNA) :P

iets zegt me dat we afdwalen..

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
ALS IK MEZELF WEBDESIGNER WIL NOEMEN NOEM IK MEZELF DAT GEWOON :( jeetje... en angelfire is gewoon 1 en al pieeep... maarja mag zoiets toch wel vragen... als je niet vraagd kom je het meestal ook niet te weten... als ik mensen zie die net met flash bezig gaan en al begrijpen hoe het inelkaar zit met scene en zoals jullie noemen mc wat voor mij gewoon movieclip is dan vind ik het al goed... ik heb teminste bewondering voor mensen die openstaan op zulke dingen te leren...

ik ga mischien ook workshops flash geven :P en dan is het MOVIECLIP en geen MC!!! |:(

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

heb je nu dan al je 'liedje' in een object gelepeld? :)

* tie-rep houdt namelijk niet van workshops zonder muziek of rare onderbrekingen als de workshopgoeroe naar een andere scene gaat
workshop? dan ben je zelf een MC?! :P

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Ik lach me echt kapot hier :D

Wat er ook gebeuren moogh...

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Op maandag 04 februari 2002 21:39 schreef erikv1983 het volgende:
ALS IK MEZELF WEBDESIGNER WIL NOEMEN NOEM IK MEZELF DAT GEWOON :( jeetje... en angelfire is gewoon 1 en al pieeep... maarja mag zoiets toch wel vragen... als je niet vraagd kom je het meestal ook niet te weten... als ik mensen zie die net met flash bezig gaan en al begrijpen hoe het inelkaar zit met scene en zoals jullie noemen mc wat voor mij gewoon movieclip is dan vind ik het al goed... ik heb teminste bewondering voor mensen die openstaan op zulke dingen te leren...

ik ga mischien ook workshops flash geven :P en dan is het MOVIECLIP en geen MC!!! |:(
je mag jezelf best "flash wedesigner" noemen hoor, alleen of je het dan ook bent is weer een heel andere vraag ;). Tuurlijk iedereen moet ergens beginnen, maar als beginner ben je nog geen "flash wedesigner" net zoals je zonder het papiertje van je opleiding nog geen "waar je dan ook voor studeert" bent :o.

mijn T.net systeemspecspagina

Pagina: 1