Ik ben op zoek naar grote newsservers want die van chello zuigen als de nete, ik heb gehoord dat de newsserver van xs4all lekker groot is (2 terabytes) maar daar heb ik geen login + pass voor, heeft iemand tips??
Verwijderd
fb1.euro.net heb ik een hele tijd gebruikt, die was lekker snel, maar daar vind je helaas alleen nederlandse nieuwsgroepen.
Als het om voornamenlijk binary groepen gaat probeer www.easynews.com eens.
weinig tot niks..
Ik heb ooit eens gehoord dat je met de login/password van een dial-up XS4all accountje ook toegang kan krijgen tot de nieuwsgroepen van XS4all (via bijvoorbeeld Chello).
Dat moet niet zo heel moeilijk zijn om aan te komen...
Iemand die dit kan bevestigen?
IDD, niet moeilijk om zoiets te krijgen. Ga naar www.xs4all.nl en schrijf je in voor een leuk dialup accountje.Op dinsdag 22 januari 2002 10:01 schreef Kokkers het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat je met de login/password van een dial-up XS4all accountje ook toegang kan krijgen tot de nieuwsgroepen van XS4all (via bijvoorbeeld Chello).
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
En anders kan je zoeken op http://newssearch.pilum.net/index2.php naar publieke nieuwsservers die veel groepen en bestanden doorlaten.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Is het niet zo dat bepaalde nieuwsservers ook kijken naar Ip? In dat geval heb je dan dus niets aan een gebruikersnaam+wachtwoord. Toch
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Verwijderd
als je een dynamisch ip adres hebt dan maakt dit niet uit natuurlijk; dan zien ze geen verschil tussen gebruikersOp dinsdag 22 januari 2002 10:40 schreef bfs-4112- het volgende:
Is het niet zo dat bepaalde nieuwsservers ook kijken naar Ip? In dat geval heb je dan dus niets aan een gebruikersnaam+wachtwoord. Toch
Tuurlijk wel, ook een dynamisch ip valt in een bepaalde range die een ISP mag gebruiken dus daar kunnen ze dan alsnog wel op controleren.Op dinsdag 22 januari 2002 12:28 schreef isdnsux het volgende:
[..]
als je een dynamisch ip adres hebt dan maakt dit niet uit natuurlijk; dan zien ze geen verschil tussen gebruikers
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Verwijderd
I Agreebfs-4112- schreef op 22 January 2002 @ 12:39:
[...]
Tuurlijk wel, ook een dynamisch ip valt in een bepaalde range die een ISP mag gebruiken dus daar kunnen ze dan alsnog wel op controleren.
Chello gebruikt bv. de volgende ip-ranges:
24, 62, 80, 212 en 213 (Het gaat natuurlijk wel om klasse C adressen
Makkelijk te filteren lijkt mij
Dit topic heeft echt een baard van een metertje of 2
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()