Ik thuis nog wat tapijttegels en nou wil ik die in me case plakken voor geluidsisolatie
Denken jullie dat het zin heeft en/of het kan
Denken jullie dat het zin heeft en/of het kan
Verwijderd
Oke, maar dit zag ik net ook al, kzat naast jeOp maandag 21 januari 2002 20:35 schreef 01V het volgende:
Tuurlijk, het dempt in ieder geval het geluid, en het is nog sfeervol ook, als je tapijttegels met een motiefje neemt ofzo.
Ik moet gewoon genoeg posts hebben om in de TWEAKERS HUISKAMER komenOp maandag 21 januari 2002 20:37 schreef 01V het volgende:
Dit doe je ook alleen maar om posts te helen hé....
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Nee hoor, we zitten ECHT naast elkaar en ook nog allebij op een DELL laptoppieOp maandag 21 januari 2002 20:39 schreef Zurrik.com het volgende:
uhmmm ligt ut nou aan mij of zitten jullie maar wat te zwammen hier?
Verwijderd
jah zucht en op mijn kamerOp maandag 21 januari 2002 20:40 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
Nee hoor, we zitten ECHT naast elkaar en ook nog allebij op een DELL laptoppie![]()
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
uhm maybe gezegdOp maandag 21 januari 2002 20:43 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
jah zucht en op mijn kamer![]()
maargoed M3ga-Man heeft dit topic echt met deze reden geopend omdat ie tapijt tegels heeft en ik had gezecht dat je ze misschien wel kon gebruiken voor geluidsisolatie.
Das waar !!! dus ik zou het leuk vinden als 01V ff geen onzin meer post en dat er vanaf nu misschien wat echte/serieuse posts gepost kan wordenOp maandag 21 januari 2002 20:43 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
jah zucht en op mijn kamer![]()
maargoed M3ga-Man heeft dit topic echt met deze reden geopend omdat ie tapijt tegels heeft en ik had gezecht dat je ze misschien wel kon gebruiken voor geluidsisolatie.
hoezo je wilde toch naar de huiskamerOp maandag 21 januari 2002 20:48 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
Das waar !!! dus ik zou het leuk vinden als 01V ff geen onzin meer post en dat er vanaf nu misschien wat echte/serieuse posts gepost kan worden
Verwijderd
Ok, sorry hoorOp maandag 21 januari 2002 20:48 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
Das waar !!! dus ik zou het leuk vinden als 01V ff geen onzin meer post en dat er vanaf nu misschien wat echte/serieuse posts gepost kan worden
Das wel waar, maar daar beginne ze al niet serieus en dit is wel een serieuse vraag, dus ook graag Serieuse antwoordenOp maandag 21 januari 2002 20:49 schreef Exterazzo het volgende:
[..]
hoezo je wilde toch naar de huiskamerwe proberen je alvast wat te laten proeven
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Intentionally left blank
Verwijderd
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
VET !!!!Op donderdag 30 mei 2002 11:45 schreef Lancer het volgende:
Gister ff naar de Gamma geweest voor wat (synthetische) tapijttegels uit de reclame (in een kikse blauwe kleurvoor €10) en daar de kast (HQ-08) mee "behangen". Ik moet zeggen, het verschil is significant. Al het lawaai wat ik nu nog hoor komt van de achterkant van de kast. Nu nog de voeding vewisselen voor een Enermax of zo en dan is het helemaal top.
De temp van het mobo is niet veranderd en de CPU wordt 2 graden warmer heb ik de indruk.
What if this weren't a hypothetical question?
waar heb je het gekocht en wat koste het ?? hoeveel had je nodig en wat hebbie voor case (dan weet ik hoe groot die isOp donderdag 30 mei 2002 15:39 schreef TrekY11 het volgende:
Ik heb in mijn Chieftec Magic Fleece, werkt erg goed wel duur
Hiervoor had ik noppenschuim, werkte niet echt.
Temps gingen bij mij 1 a 2 graden omhoog.
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd
Verwijderd
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Specs? Zie ondertitel...
Niet voor een laptop dus....Op donderdag 30 mei 2002 16:44 schreef DaDaJoker het volgende:
De tegels die ik gebruik komen uit een kantoor, en zijn ongeveer 7mm dik, en wegen ongeveer 2 kg per tegel. Dus als je je pc-tje bekleed wordt die ff 6 à 7 kg zwaarder...
Langharig tapijt houd lucht vast in een vaste laag en isoleert inderdaad goed, maar de vraag is of 't dan het geluid isoleert of de temperatuur. De lange haren werken dan net als je haren op je huid als je kippevel krijgt (erg domme oerreactie btw omdat je te weinig haar hebt). Je haren staan dan namelijk recht op en houden zo een luchtlaag vast. Deze luchtlaag isoleert en zo daalt je temperatuur niet.Op donderdag 30 mei 2002 17:39 schreef Bredend het volgende:
Als je nou eens van dat 'langharige' tapijt neemt.
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Verwijderd
Heb al papst maar HD hoor ik nu piepen, helpt daar nog wat tegen?Op woensdag 06 februari 2002 13:28 schreef frytzzz het volgende:
Tuurlijk helpt het, maar wat meer helpt:
-Alle fans vervangen door Papst of Panaflo (goed kijken welk type je neemt, evt. oversized/lagere spanning)
minder wervelingen?-Uitgestansde gaten in je kast/voeding vervangen door chromen fingerguards of helemaal geen fingerguard
Ach Alpha met een papst is fluisterstil-Silverado koeler of dergelijk
Waar zit zo'n blowhole dan wel weer-regelbare weerstand (evt temp. controlled) op je blowhole als je dat hebt
Verwijderd
Ik heb een A-Open HQ-08 (Full tower) De tegels worden per 4 verkocht (1m2) ik heb er 3 gebruikt. Vastgezet met dubbelzijdig tape. Let op dat je geen tapijttape gebruikt. Dit laat wat eerder los (wat je niet wilt is een tapijttegel op je coolerOp donderdag 30 mei 2002 14:50 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
VET !!!!
alleen hoeveel platen had jij nodig ?? ik zelf vind 10 euro best veel voor "behanging"
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
Geen cameraOp donderdag 30 mei 2002 15:46 schreef Kristof het volgende:
Waarschijnlijk verwacht je deze reply wel
maareuh... pics graag![]()
Maar is het dan 10 euro per 4 pak of 4×4=16 euro ??Op vrijdag 31 mei 2002 08:34 schreef Lancer het volgende:
[..]
Ik heb een A-Open HQ-08 (Full tower) De tegels worden per 4 verkocht (1m2) ik heb er 3 gebruikt. Vastgezet met dubbelzijdig tape. Let op dat je geen tapijttape gebruikt. Dit laat wat eerder los (wat je niet wilt is een tapijttegel op je cooler)
Ik heb de tegels zoveel mogelijk geplaatst zodat ze elkaar stutten, dus eerst de bovenkant van de case en dan de zijkanten, zodat de zijkanten de bovenkant steunen.
Verwijderd
Neem je toch hoogpolig tapijt..Op donderdag 13 juni 2002 13:59 schreef Tsss het volgende:
Tapijt heeft een te hoge dichtheid en is te dun.
Ga maar eens naar een goede kijk maar eens bij een goede zelfbouw-boxen shop, dara hebben ze ideaal dempingsmateriaal.