Toon posts:

MP3 Branden probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij sommige MP3's heb'k hetvolgende probleem:

Als het liedje 5:00 telt, worden er maar bv. 2:53 ofzow gebrand. Ik brand met Nero 5.5.1.8.

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:09
Probeer eens de laatste versie van nero... Dat kan al een hoop uitmaken... Nero zit namelijk al op versie 5.5.6.4

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik ken het. Is idd erg vervelend. Nieuwere versies hebben er geen last van (tot zover ik nu weet...).

Anders WinOnCD nemen (die gaat vind ik een stuk beter met audio CD's om).

Of alles eerst omzetten naar wav, met winamp bijvoorbeeld...

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 20:22 schreef Necromancer het volgende:
Bij sommige MP3's heb'k hetvolgende probleem:

Als het liedje 5:00 telt, worden er maar bv. 2:53 ofzow gebrand. Ik brand met Nero 5.5.1.8.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het kan ook aan de MP3's liggen, als je ze met Morpheus of Kazaa enz. hebt gedownload.

Die downloaden een MP3 namelijk in tientallen stukken, die daarna weer samengevoegd worden.
Als dat samenvoegen op een bepaald punt niet helemaal lekker gaat (gebeurt vaak zat) krijg je een heel klein gaatje in je MP3... in WinAmp merk je er meestal niks van, maar Nero blijft erop hangen en beschouwt het dus als het einde van de MP3

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:33

steveman

Comfortabel ten onder

Ik heb es Mp3 cdmaker gebruikt, simpel progje, en er kwam een goed mp3 cdtje uit (voor zover mp3 goed te noemen is).

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik heb dat probleem nog nooit gehad met Nero, lijkt me eerder dat het aan dat mp3tje ligt.
Pagina: 1