JVS

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[topic=387471]
Dan ga je toch een bedrijf bellen dat voor 300 gulden per uur even je moederbord komt vervangen? Dat topic staat er net een UUR!!. En hij staat in het goede forum... enne, ohja ga hem nou niet zitten kicken met loze messages enzo
aldus JVS

Waar heb je het over?? Sommige mensen hebben misschien niet jaren de tijd omdat ze ook nog andere dingen te doen hebben?

Goede forum? Ok mooi toch? Zie het probleem niet dan.

Loze messages...ik heb geen idee waar jij verstand van heb maar dat waren zeker geen loze messages. Dat jij nou eventueel weet hoe het resetten zou moeten...das tof: Maar vertel het dan ook gewoon.

Volgende keer kan je wel iets normaler antwoorden dacht ik zo hè?

Gr. Maarten

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

SU is voor deze in elk geval niet het goede forum. Dit soort dingen moet in LA.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Mir
  • Niet online
ook goed :)
doe het niet zo vaak namenlijk..

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 21 januari 2002 20:23 schreef Mir het volgende:
ook goed :)
doe het niet zo vaak namenlijk..
Wat? FAQ's lezen? ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Loze messages...ik heb geen idee waar jij verstand van heb maar dat waren zeker geen loze messages. Dat jij nou eventueel weet hoe het resetten zou moeten...das tof: Maar vertel het dan ook gewoon.
HELP MIJ !!
Ik kom er niet uit
Snel ik heb hulp nodig!

Dat zijn loze messages

Hij zegt alleen dat je niet moet gaan kicken omdat jij snel een antwoord van ons verwacht.
Gewoon geduldig wachten zoals iedereen op dit Forum moet doen.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op maandag 21 januari 2002 20:18 schreef Mir het volgende:
[topic=387471]
[..]

aldus JVS

Waar heb je het over?? Sommige mensen hebben misschien niet jaren de tijd omdat ze ook nog andere dingen te doen hebben?
Nee, maar zolang jij de probleemoplossers die op dit forum zitten, de users dus, nog geen 300 piek per uur betaald, hoef jij niet te verwachten dat je probleem binnen 24 uur is opgelost.
Goede forum? Ok mooi toch? Zie het probleem niet dan.
PMG IS het goede forum voor je vraag, er hoeft dus nix verplaatst te worden.
Loze messages...ik heb geen idee waar jij verstand van heb maar dat waren zeker geen loze messages.
Dat was uit voorzorg, voordat jij dat zou gaan doen.
Dat jij nou eventueel weet hoe het resetten zou moeten...das tof: Maar vertel het dan ook gewoon.
Nogmaals: hij is jou niets verplicht.
Volgende keer kan je wel iets normaler antwoorden dacht ik zo hè?
Jij kan volgende keer wel eerst bedenken wat je met je vraag in LA bedoeld voordat je hier gaat posten, hè? Want die vraag van je sloeg nergens op.
Gr. Maarten
[topic=309815/1/250] |:(

Sorry voor de enorm negatieve toon, maar ik vind dit wel heel erg.....

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

En er is absoluut geen reden om het te moven omdat je in een ander forum sneller antwoord zou krijgen :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Goede forum? Ok mooi toch? Zie het probleem niet dan
Er was ook geen probleem. Alleen jouw "dat valt me behoorlijk tegen van die tweakers" schiet bij mij in het verkeerde keelgat. We zijn er niet om jouw topic dan maar naar een ander forum te plaatsen...

We zijn niet je persoonlijke helpdesk enzo, waar je even een vraag kan stellen en als je dan niet binnen een uur antwoord krijgt gelijk kan bleren "jeetje, jullie vallen me wel tegen hoor"...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Mir
  • Niet online
Uhmz hallo??

ik had verwacht meer antwoord te kunnen krijgen in HA. Is dat gek soms? Niet hè?.

En de rest (MikeN oa) die mij loopt af te zeiken; ga je lekker ergens anders mee bemoeien please.... Maargoed, ik ben nu stout en zet me tegen de hele GoT beweging af...foei maarten.

Gr. Maarten maarweer... ;(

• Mir
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 20:27 schreef OProg het volgende:
En er is absoluut geen reden om het te moven omdat je in een ander forum sneller antwoord zou krijgen :)
Dat is wel degelijk mogelijk. Ik zit niet in de Koetjes forum (oid) te kijken. Als ik daar mijn vraag had gezet had ik een stuk minder antwoord gekregen.
idd even wat extreem, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel? :)

• Mior
  • Laatst online: 21:45
Op maandag 21 januari 2002 20:41 schreef Mir het volgende:
Uhmz hallo??
ik had verwacht meer antwoord te kunnen krijgen in HA. Is dat gek soms? Niet hè?
Dat is gek ja. Als ik iets wil weten over varkens vlees ga ik toch ook niet bij de kapper vragen omdat het daar drukker is?

Wat ik hiermee wil zeggen is; Als je een topic in een verkeerd forum zet, kijkt er een verkeerd publiek naar die een ander soort interesse (en dus kennis gebied) heeft.
Je schiet jezelf in je voet zeg maar.

• Mir
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 20:43 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

Dat is gek ja. Als ik iets wil weten over varkens vlees ga ik toch ook niet bij de kapper vragen?

Wat ik hiermee wil zeggen is; Als je een topic in een verkeerd forum zet, kijkt er een verkeerd publiek naar die een ander soort interesse (en dus kennis gebied) heeft.
Je schiet jezelf in je voet zeg maar.
wat jij zegt bedoelde ik dus ook. Naar mijn mening had ik mijn post in een verkeerd forum gezet.

Ik weet dat het dan niet omhoog gekicked wordt oid, daar ging het me dus ook niet om.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 21 januari 2002 20:43 schreef Mir het volgende:

[..]

Dat is wel degelijk mogelijk. Ik zit niet in de Koetjes forum (oid) te kijken. Als ik daar mijn vraag had gezet had ik een stuk minder antwoord gekregen.
idd even wat extreem, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel? :)
Als je hem in HA had gezet was hij gemoved naar PMG of op slot gegaan. Zou hier een enorme zooi worden als topics in het meest bezochte forum geplaats zouden worden. Dis is net zoiets als tech in de HK plaatsen omdat daar zo snel mensen reageren :z

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

^^ Exact OProg

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1