De nieuwe trend??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/nieuws/20179

Ik snap er hier ff geen **** van.
Moet je de eerste paar reacties eens lezen, ze zijn allemaal keurig genest, maar slaan niet op elkaar, en degene die reageren doen net alsof het er wel over gaat....

Wordt er nu zo fanatiek misbruik gemaakt dat er geen "edit" onder je post komt te staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Volgens mij twee redenen:
  • Mensen posten lukraak zo hoog mogelijk in de draad om met de mismoderatie, die tegenwoordig meer regelmaat dan uitzondering is, veel punten mee te pakken. En vaak geldt des te hoger in de draad des te beter de kansen op een hoge score door bovengenoemde reden.
  • En ja, mensen proberen misbruik te maken van de edit functie, al heeft * Femme de regels voor editten al flink aangescherpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Blijkbaar toch nog niet scherp genoeg, want er glippen toch regelmatig posts doorheen.

(Had laatst mijn post na plaatsing even wat uitgebreid, was ook geen edit)

* TheGhostInc laat het verder zitten, er wordt blijkbaar al aan gewerkt cq naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op maandag 21 januari 2002 20:34 schreef KexDaFlex o.a. het volgende:

• En ja, mensen proberen misbruik te maken van de edit functie, al heeft * Femme de regels voor editten al flink aangescherpt
En wat ik van Femme begrepen heb wou hij deze feature er ook niet uithalen.
Teminste dat heb ik kunnen opmaken van zijn reactie op een devtrack melding van mij over de Firstposts edits.
zie onder andere ook hier:
[topic=377273/1/50]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik snap dat er nog altijd objectief moet worden gekeken naar de inhoud van de posting, maar als deze alsmaar ge-edit wordt, en dan voornamelijk die first-posts, dan hoeft het om mij niet een score naar inhoud te krijgen...

Wat ik dan ook nog wel veel aantref is dat de fp-ers eerst een domme opmerking plaatsen, vervolgens zinnige info uit andere reacties plukken, en die dan nog maar even snel toevoegen aan hun fp, nee, dank je, dan is mijn objectiviteit toch even op de man gericht ipv op de posting
bad, bad modje

i know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik vind bij First Posts, trollen en flaimbates dat de orginele posting telt.
Bij trollen en flaimbates worden de moderators genaaid op hun ratio en bij FP worden veelal andere reacties genaait om dat ze info uit die postings jatten en door de edit weer een hoop punten nodig zounden zijn om een goeie waardering aan de posting te geven.
In mijn ogen blijft een fp, trol en een flaimbait wat het was en zal ik hem zo beoordelen.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1