Toon posts:

Wat kan ik hier aan doen !?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn pc internet geshared via win2k, zodat me vader op zijn pc kan internetten. Dit werkt allemaal perfect. Alleen kan mijn vader op sommige sites helemaal niet komen zoals: www.startpagina.nl of die nederlandse telefoongids site. Op andere sites komt hij wel gewoon... Alles is goed ingestelt bij dns instellingen bij me vader zijn pc dus dat ik het volgens mij niet. Nou wil ik geen internet-share-proggie gebruiken maar gewoon de standaart win2k feature... Weet iemand wat dit kan zijn? Moet ik soms poorten open of dicht gooien ofzo ? Zoja, met welk proggie doe ik dit !? Of is het iets anders ?

edit:
Op mijn vaders pc staat trouwens win98...

Hartelijk Dank! :D

Verwijderd

Beetje onduidelijke topictitle...

Staan soms de cookies uit? Werk niet met de site die jij noemt, maar sommige sites werken niet als je de cookies uit hebt, dus als je over selectief gedrag gaat praten dat sommige het wel doen en andere niet, kan je misschien even daar naar kijken...

Weet niet of het wel iets met het delen te maken heeft, dat lijkt nl wel goed te werken als ik het zo eens hoor. Probeer het anders eens door die computer een keer direct aan te sluiten, weet je of het aan het delen ligt of aan de computer zelf.

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

als je IE gebruikt ga dan ff naar extra -> internetopties -> beveiliging en privacy.

zet die settings es op een niveau lager (of op het allerlaagst om direct te zien of het daaraan ligt) en zie wat er gebeurt, was bij mij wel het geval toen ik ff sommige sites niet meer kon bekijken.

En gebruik anders die direct aansluitentip van szwarts om ff te zien of het daar aan kan liggen (lijkt me overigens erg sterk).

Volgende x dat je een topic post, maak dan ff een goed topic, want dit slaat natuulijk nergens op.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Crosspost!
Je mag hier verder gaan:
[topic=386204]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.