Een hoop geld uitgeven aan waterkoeling , zien dat alles perfect draait en er dan op uit komen dat jij de enige bent met zo'n klote smalle case dat je radiator er niet in past . I'm enraged ..... :(:(:(:(
Wahahahaha!
*ahum* sorry
toch maar tijd voor een echte dan?
*ahum* sorry
Maar dat kan ik me niet voorstellen? Boor gewoon 2 gaten in de zijkant en maak die radiator aan de buitenkant van de kast (of erboven op!)
Verwijderd
Voorbereiding he, meten is weten...
Al betrap ik mij zelf er te vaak ook op, dat ik dingen slecht voorbereid, maar get geluk is mij vaak te goede trouw..
Al betrap ik mij zelf er te vaak ook op, dat ik dingen slecht voorbereid, maar get geluk is mij vaak te goede trouw..
gooi die radiator dan onder, boven, naast of achter je case, heb je binnen ook weer wat xtra ruimte
Wèh zedde gij??
Verwijderd
Meten is weten is mij altijd gezegd... je hebt van te voren toch wel ff gemeten of het wel zou gaan passen of niet? Anders vind ik het een beetje dom... je gaat de gaten voor je fans toch ook niet op het oog zagen / dremelen? Maar dat zal wel aan mij liggen...Op maandag 21 januari 2002 19:54 schreef real_raichu70 het volgende:
Een hoop geld uitgeven aan waterkoeling , zien dat alles perfect draait en er dan op uit komen dat jij de enige bent met zo'n klote smalle case dat je radiator er niet in past . I'm enraged ..... :(:(:(:(
Ja normaal kwam het uit , ik had de maten mee en die kerel waar van ik die rad kreeg zij dat het zou passen . Buiten vin ik persoonlijk nogal lelijk , tenzij je die dingen kan verven zonder dat er performance verlies is ...
En het ergste is nog dat ie maar 5mm te breed is verdomme , en een andere case weiger ik gewoon te nemen . Ik ga verdomme niet met geld gooien ...
En het ergste is nog dat ie maar 5mm te breed is verdomme , en een andere case weiger ik gewoon te nemen . Ik ga verdomme niet met geld gooien ...
Verwijderd
verven met speciale verf zou wel moeten kunnen.... zit er aan de buitenste rand van die rad ook meteen een waterleiding? of is het gewoon een loze koelvin-rand? die zou je er af kunnen slijpen...
Tis gewoon zo dat die radiator breder is dan de case en ik heb geen zin m'n rad te verkloten door erin te gaan hakken . Zou het veel schelen als ik hem paint want dan ram ik em er gewoon in het zilver bovenaan op ...
hmm lelijke kastOp maandag 21 januari 2002 19:56 schreef LeonM het volgende:
Wahahahaha!
*ahum* sorry
[afbeelding]
alleen dat aluminium is leuk.
Hehe , hij vliegt dus extern . Maar dat ding is dus nogal raar kwa afmetingen , er gaat 1 120mm fan op of 4 92mm fans . Welja dan worden het 4 92mm Papst fans
. Of maybe kan ik die ruilen tegen Sunon's of regelbare Enermax fans want deze zijn 24V en hebben op 12 nogal een laag CFM
Ik heb dit al weer een half jaartje geleden in elkaar geprutst :

Nog nooit helemaal afgebouwd, maar het voldoet
.
Alles zit extern, het is de bedoeling dat de 2 slangetjes door de case naar buiten komen. Het allu reservoir moet nog door een verbeterde versie in koper worden vervangen. Mijn systeem zit vol, wat je ziet + elk slot + 4x HD en wat fans, dus extern was de oplossing.

Nog nooit helemaal afgebouwd, maar het voldoet
Alles zit extern, het is de bedoeling dat de 2 slangetjes door de case naar buiten komen. Het allu reservoir moet nog door een verbeterde versie in koper worden vervangen. Mijn systeem zit vol, wat je ziet + elk slot + 4x HD en wat fans, dus extern was de oplossing.
One of the animals has left its cage today.
em, jouw spullen zijn toch wel iets groter dan die van een standaard wc kit he? anders gaat dat bij mij never booit niet passen, heb maar een mid case!:oOp maandag 21 januari 2002 21:58 schreef mrknowitall het volgende:
[afbeelding]
Nog nooit helemaal afgebouwd, maar het voldoet.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Damn, professioneel cd bakkert ofzo?Op maandag 21 januari 2002 21:58 schreef mrknowitall het volgende:
[afbeelding]
Nog nooit helemaal afgebouwd, maar het voldoet.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Tja, heb het een beetje ruim opgezetOp maandag 21 januari 2002 22:12 schreef dave_hagenaars het volgende:
[..]
em, jouw spullen zijn toch wel iets groter dan die van een standaard wc kit he? anders gaat dat bij mij never booit niet passen, heb maar een mid case!:o
Hij is een beetje zwaar ook, maar ja, 4 mm allu was wat er net stond
Nee hoor, errug lui en chaotisch, 2 SCSI stations waar ik voordelig aan kon komen zitten altijd dezelfde cd's in, kan ik ze vast niet kwijt rakenDamn, professioneel cd bakkert ofzo?
Ik ga toch wel mooi alleen de radiator extern pleuren 
Maar zeg eens wat lijkt jullie het beste 4Panaflo Low Volumes of 4 Sunon's ?
Sunon@7V is lekker voordelig, ze zijn dan net zo stil als mijn 2x Papst@12V (allemaal 92mm). Toch lijkt mij 4 fans een beetje overkill, 2 stuks en een klein kastje (om de airflow goed over de rad te verdelen) lijkt mij voldoende.Op maandag 21 januari 2002 22:36 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik ga toch wel mooi alleen de radiator extern pleuren
Nou als er 4 fans op passen gaan er ook 4 op hoor , kwestie van alels goed te koelen . Maar tis nu zo : Ik heb hier nog 40 Papst fans liggen maar allemaal 24V , op 12V gaan die zware 92mm's dus niet vooruit . Nu wil iemand ze wel ruilen tegen 4 92mm Panaflo LV's
Tja, Panaflo staat goed bekend qua geluid, geen idee naar deze specs... Zo laag mogelijk laten draaien, airflow zat.
Kan je niet een stukje uit je interieur knippen. 5mm moet te zoen zijn. En als je een alu radiator hebt, dan kan je gewoon een stukje van de fins afknippen. Ik zou toch wat meer moeite doen om de boel binnen te houden, ziet er een stuk mooier uit.
Je zegt hier dt je een midi tower hebt. Heb je er al rekening mee gehouden dat slangen knikken als je ze in een niet groot genoege hoek plaatst? Denk er maar eens over na. Suc6 verder....Op maandag 21 januari 2002 22:12 schreef dave_hagenaars het volgende:
[..]
em, jouw spullen zijn toch wel iets groter dan die van een standaard wc kit he? anders gaat dat bij mij never booit niet passen, heb maar een mid case!:o
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Op maandag 21 januari 2002 19:59 schreef real_raichu70 het volgende:
En een andere case weiger ik gewoon te nemen . Ik ga verdomme niet met geld gooien ...
Hmmm... wat klopt hier nou niet????Op maandag 21 januari 2002 22:42 schreef real_raichu70 het volgende:
Nou als er 4 fans op passen gaan er ook 4 op hoor
Lees maar eens , ik heb hier een hoop 24V Papst liggen die ik mag ruilen tegen andere dus dat doe ik gewoon en dat kost me niks .
En tis een koperen kachelradiator ...
En tis een koperen kachelradiator ...
Ik heb mijn radiator en reservoir ook buiten de kast, ik wou eens eerst zien hoe waterkoeling met een kachelradiotor werkte voordat ik nog eens 150 ballen (oh nee 70 euro
) voor een radiator op de paal moest leggen.
Ik moet zeggen dat me dat goed bevalt, dus die knaken hoe ik mooi in de knip.
Ik moet zeggen dat me dat goed bevalt, dus die knaken hoe ik mooi in de knip.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Pagina: 1