Toon posts:

Repotec IP515H router met @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn router binnengekregen, en natuurlijk direct aangesloten. En ik heb hem geprobeert in te stellen, ik moet dan mijn Hostname en Domain Name invullen, Mijn hostname is CO123456-A maar wat is mijn domain name?
Als ik domain name open laat en verder ga dan wil ie mijn internet verbinding checken, aan het eind van deze check krijg ik een error omdat hij geen verbinding heeft kunnen maken met de server, hoe kan dit?

Dus mijn vraag, hoe moet ik deze router instellen voor gebruik met @home?

Thnx

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

ip adres er kijhard inzetten

btw domein = @home, maar maakt niet uit als je die veranderd

gewoon ff in windows pc: winipcfg \ ipconfig/all
en alles opschrijven

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 19:51 schreef c.nijkamp het volgende:
Ik heb vandaag mijn router binnengekregen, en natuurlijk direct aangesloten. En ik heb hem geprobeert in te stellen, ik moet dan mijn Hostname en Domain Name invullen, Mijn hostname is CO123456-A maar wat is mijn domain name?
Als ik domain name open laat en verder ga dan wil ie mijn internet verbinding checken, aan het eind van deze check krijg ik een error omdat hij geen verbinding heeft kunnen maken met de server, hoe kan dit?

Dus mijn vraag, hoe moet ik deze router instellen voor gebruik met @home?

Thnx
Wat is je firmware? Als die 1.4.07 is, werkt ie niet met @home (bug). De nieuwe 1.4.08 werkt wel (Saved de computernaam). Als domain kun je @home ingeven.
Ik heb in een ander bericht al een link naar de nieuwe firmware gezet: [topic=361951/1/25]
Veel succes!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de nieuwe firmware erop gezet en hij werkt nu perfect. :o Bedankt