Mijn cdrom speler vertoont rare kuren. Ik heb win XP. Bij het booten gaat het al mis. Lampje brand en het lijkt alsof speler een cd zoekt. Maakt niet uit of/ en wat voor een cd erin zit. Bij opstarten herkent de bios het apparaat wel. Ook in de verkenner staat hij. Bij apparaatbeheer staat. Di werkt correct. Iemand een oplossing?
Hij is vuil van binnen. Remedie: schoonmaken.
ik snap niks van je verhaal je zegt bij booten gaat het al mis en later zeg je dat je bios je apparaatOp maandag 21 januari 2002 19:51 schreef Martie het volgende:
Mijn cdrom speler vertoont rare kuren. Ik heb win XP. Bij het booten gaat het al mis. Lampje brand en het lijkt alsof speler een cd zoekt. Maakt niet uit of/ en wat voor een cd erin zit. Bij opstarten herkent de bios het apparaat wel. Ook in de verkenner staat hij. Bij apparaatbeheer staat. Di werkt correct. Iemand een oplossing?
wat gaat er mis dan? dat die cdrom la meteen openspringt?
dat ie een cdrom probeert te zoeken is mischien omdat je boot seqeunce op cdrom, primary, a: staat dus probeert ie eerst een cd te vinden om vanaf te booten(vandaar lampje brand en activity) vind ie niks dan pakt ie je primary je HD dus, lijkt me een verklaring.
gebeurt het in windows ook je cdla zomaar open want dan zou t kunnen dat je een trojan/back orifice hebt dus ff je systeem op virussen scannen
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
kijk even in dit draadje.
[topic=368340/1/25]
[topic=368340/1/25]
Sinlath | Opinions may contain latency
Ik heb geprobeerd om de cd rom alleen aan te sluiten aan de voeding. ook dan gaat het laatje open. Met of zonder cd erin.Op maandag 21 januari 2002 19:51 schreef Martie het volgende:
Toen je em alleen op de voeding had aangesloten, zat de cdrom toen nog wel steeds in je kast geschroeft?
Bij een vriend van mij heb ik ook problemen gehad met het inbouwen van een cdrom speler, ook daar ging telkens de lade los. Hier was de oplossing om simpelweg de schroefjes iets minder ver vast te schroeven. Toen was het probleem opgelost. De lade bleek dus tegen de achterkant van 1 van de schroeven te blijven steken, en daardoor ging ie dan vanzelf maar los. Later hebben we de schroeven vervangen door kortere schroeven die we wel helemaal vast konden draaien.
Bij een vriend van mij heb ik ook problemen gehad met het inbouwen van een cdrom speler, ook daar ging telkens de lade los. Hier was de oplossing om simpelweg de schroefjes iets minder ver vast te schroeven. Toen was het probleem opgelost. De lade bleek dus tegen de achterkant van 1 van de schroeven te blijven steken, en daardoor ging ie dan vanzelf maar los. Later hebben we de schroeven vervangen door kortere schroeven die we wel helemaal vast konden draaien.
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
Verwijderd
Ik heb een dergelijk probleem gehad met een DVD-Speler. Het ding bleef open en dicht gaan, ook al zat alleen de voeding erin.
Bij mij zat er ook niet anders op dan een nieuwe te halen (ik had gelukkig nog garantie)
Bij mij zat er ook niet anders op dan een nieuwe te halen (ik had gelukkig nog garantie)
Het ligt ook niet aan de schroevjes. Ik heb die cd rom speler nu ongeveer 2,5 jaar. Is zo'n ding dan al stuk? Iemand een idee hoelang de garantie loopt? Zo niet bedankt voor jullie reacties.
Verwijderd
heeft een vriend van me ook eens gehad. Iemand die hij kent had hem gehackt en die deed dus heel de tijd dat laatje open. Was best wel irri. gelukkig kon hij er nog mee lachen.
Misschien een vriend die je een poets wil bakken?
Misschien een vriend die je een poets wil bakken?
Pagina: 1