Ik heb dus weer wat leuks gevonden, ik kan m,n resolutie niet hoger instellen als dit. Ik heb een gf2 mx 400 met de laatste drivers en nog kan ik niet hoger als dit terwijl m,n monitor het wel aankan. Als ik m hoger zet als 1024 x 768 krijg ik óf vervormd beeld óf een refresh-rate van 60 hz en daar wordt ik niet zo blij van. De search leverde voor mij niets bruikbaars op. Wie weet raad?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Abit Siluro gf2 mx 400.
Ik weet echter niet of mijn monitor (een Hansol 500A) hogere resoluties of refreshrates ondersteund. Weet je zeker dat dat bij jouw wel het geval is?
Ik weet echter niet of mijn monitor (een Hansol 500A) hogere resoluties of refreshrates ondersteund. Weet je zeker dat dat bij jouw wel het geval is?
Als je monitor geinstalleerd staat als standard monitor kun je ook van dit soort rare dingen krijgen. Istalleer hem als plug & play monitor en het is opgelost.
idd installen als Plug&Play en meegeleverde drivers installen. Zo haalt mijn Matrox G400 ook nog makkelijk de 1152 x nogwat
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Welk OS, moederbord (chipset), driverversies?
You can't have everything. Where would you put it?
elke fatsoenlijke 17" monitor kan wel 1024x768 @ 75Hz en 1280x1024 @ 60Hz, zelfs monitoren van een flink aantal jaar oud... welke monitor is het?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Je kunt bij W98 gewoon onder eigenschappen van beeldscherm >
Instellingen > geavanceerd > adapter de vernieuwingsfrequentie instellen.
Instellingen > geavanceerd > adapter de vernieuwingsfrequentie instellen.
Ik zit hier op 1280*960 @ 70 hertz want 60 hertz daar krijg ik GVD koppijn van. Maar als je Windows XP hebt zal hij je monitor wel niet goed herkennen. Drivers downloaden en installeren.
Ik heb een Hansol 710a en draai op 1024x768 met 85Hz, ik kan hem tot maximaal 1280 res op 60 Hz opkrikken.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Pagina: 1