Toon posts:

Aztech PCI-288 Q3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je een Aztech PCI-288 Q3D geluidskaart heb, en die altijd gebruikt heb met windows 98. En net als je Windows Xp hebt geïnstalleerd heb, kom je erachter dat hij niet werkt. Je zou de NT drivers kunnen installeren. Maar als je dat doet valt je computer plotseling af en toe uit. Ik heb die probleem in iedergeval wel gehad. Maar ik heb de juister drivers gevonden. Het is een driver van een totaal andere geluidskaart, maar wel met dezelfde NX chipset.
Download deze driver:
http://www.hoontech.com/korean/download/driver/Nx_dx/win2000/nx/nx2knew.zip

Komt van het bedrijf:
http://www.hoontech.com

Ik hoop dat het lukt, bij mij werkt het in idergeval helemaal top.

Groeten,
Ron de Groot
Nandro Webdesign

Verwijderd

Hee bedankt kerel ik had er nog een in de kast liggen uit een packard hell geknald .
Nu gaat ie in mijn andere machientje om de isa ess boy af te lossen !
gr jakob (8>

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als dit klopt gaan een heleboel Packard Bell gebruikers van high-end systemen uit 1999 je erg dankbaar zijn :)

Oslik blyat! Oslik!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op dinsdag 22 januari 2002 01:37 schreef dion_b het volgende:
Als dit klopt gaan een heleboel Packard Bell gebruikers van high-end systemen uit 1999 je erg dankbaar zijn :)
Dat denk ik idd ook, zou 2ndl eens moeten gaan proberen te testen (vraag me af hoe lang het duurt voordat die drivers ook op de PBsite staan?)
Op maandag 21 januari 2002 19:28 schreef ron.de.groot het volgende:
Groeten,
Ron de Groot
Nandro Webdesign
[topic=309815/1/100]

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Zelfde verhaal als met die k*t modems van azztech die in de packerd bell pc's zaten -> no way een XP driver voor te vinden :(

Gelukkig heb ik zelf geen packerd hell :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 22 januari 2002 02:54 schreef Reind het volgende:
Zelfde verhaal als met die k*t modems van azztech die in de packerd bell pc's zaten -> no way een XP driver voor te vinden :(

Gelukkig heb ik zelf geen packerd hell :)
Dat zeggen we net :+ - nu is er wel eentje.
Dat denk ik idd ook, zou 2ndl eens moeten gaan proberen te testen (vraag me af hoe lang het duurt voordat die drivers ook op de PBsite staan?)
nou, wist je dat ze in 1999 al begonnen waren met een standaard Houston upgrade brief. Anno 2002 is hij er nog niet... :z

Oslik blyat! Oslik!

• Grote_Keizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09-2011
Extreem bedankt. Het was nl een prima geluidskaartje en ik ga hem NU weer eens proberen. Ik draai overigens win2k dus misschien dat hij helemaal niet werkt hoor maar je weet maar nooit.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=9]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

De packard hell kaart loopt als een zonnetje in mijn tweede systeem !! Nog erg bedankt voor de links !!!!
Deze kaart is beter dan de bagger ess die er in zat.
gr jakob (8>
Pagina: 1