Toon posts:

VIA driver???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een
-msi k7266 pro
-athlon xp 1700+
-asus v7700 pro
-512 ddr
-40 gig maxtor
-20 gig maxtor
( heb je ff wat info )

Ik kom er niet meer uit !

Ik heb me pc al een tijdje en eerst installde ik de VIa drivers... en dat schilt me wel 1000 punte op 3dmark 2001 :9~ . Maar als ik het nu installeer krijg ik allerlei problemen, nu weet ik niet precies of het aan de VIA driver ligt. Maar alles wijst er wel op.
Een antal dingen die er gebeuren als ik me pc opstart. Als ik de VIA driver installeer in windows 98 krijg ik vaak de volgende X een foutmelding en kan ik het weer uninstallen.
Bij win 2000 heb ik het ook, steeds een STOP error :(.
En zelfs als ik eeerst de VIA driver installeer en dan pas me SB Live.. crasht me hele pc en kan ik niet verder gaan met de installatie....
En verder .. ff afgezien van de VIA driver heb ik ook nog problemen. Als ik bv win 2000 installeer krijg ik al foutmeldingen bij de installatie zelfde bij win XP. Zou het aan me HD kunne ligge? Bad sectors...?
Maar het probleem met die VIA driver doet ie trouwens ook bij andere HD's..
Nou ik hoop dat ik het niet te ingewikkeld heb uitgelegd... en dan er iemand is die me kan helpen..k hoop et :)

Verwijderd

Als ik bv win 2000 installeer krijg ik al foutmeldingen bij de installatie zelfde bij win XP. Zou het aan me HD kunne ligge? Bad sectors...?
Wat voor foutmeldingen?
Ik heb me pc al een tijdje en eerst installde ik de VIa drivers... en dat schilt me wel 1000 punte op 3dmark 2001 . Maar als ik het nu installeer krijg ik allerlei problemen
Had je die problemen eerst niet en nu wel? Indien dat zo is, zou je kunnen proberen welke via-driver voor jouw computer geschikt is, en de updates laten voor wat ze zijn.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->HA

SB / 686b bug :?

Verwijderd

probeer eens een paar andere versies van de drivers ..

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07 14:08
Op maandag 21 januari 2002 20:38 schreef ByMeS_Dy het volgende:
probeer eens een paar andere versies van de drivers ..
Precies. De nieuwste versie van de site ( http://www.viatech.com/ of http://www.msi.com.tw/ )halen, en evt. de nieuwst AGP drivers voor je mobo. Dit kan heel veel schelen.

Succes