Toon posts:

Het ultieme spel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals wel vaker kon ik s'avonds weer is niet slapen, en begon ik na te denken over games. Zoals ik al vaak daarvoor me heb afgevraagd kwam weer in mijn hoofd op, begrijpen de game designers het nou echt niet???

Met de huidige techniek kunnen spellen gemaakt worden die gewoon het ultieme spel kunnen worden. Veel zullen zeggen die zijn er, bijvoorbeeld Wolfenstein, Mohaad en zo zijn er nog wel een zooi op te noemen. Maarja die spellen speel je een week en dan is het wel klaar als je ze uitgespeeld heb.

Ik zelf durf met vrijwel 100% zekerheid te zeggen als ik een team achter me zou hebben een spel zou kunnen ontwikkelen dat gewoon het ultieme spel zou zijn. Ok het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar toch.

Wat is volgens mij dan het ultieme spel? Misschien hebben jullie er ooit van gehoord, World War II Online (WIIOL). Het idee is werkelijk waar superieur, maar het product is gewoon 10x niks. Nu speel ik zelfs sinds korte tijd het spel Dark Age of Camelot (DAOC). En wat me daaraan op viel, het is mogelijk, een mooi Multiplay Online game! Damn bedenk dan eens WWIIOL met de engine van DAOC, KWIJL!

Ok er zouden wel een paar dingen moeten veranderen die naar mijn mening het spel (het ultieme spel) nog beter zou maken. Ten eerste zou de wereld kleiner moeten dan in WWIIOL, 6 grote steden plus stuk of 20 wat kleinere is al genoeg om een boeiende oorlog te simuleren. Misschien ten tijde van Operation Overlord ofzo. Begin situatie 7 juni 1944. 6 juni zou denk ik oneerlijk zijn omdat de aanval op de stranden te veel zou zijn om te organiseren en met goede planning van de Duitsers makkelijk zou zijn om af te slaan. Nog een paar dingen die mij leuk zouden lijken is een echt persoonlijk character.

Bijvoorbeeld door een aantal RPG elementen toe te voegen. Sterkte, snelheid en uithoudingsvermogen. Elke character heeft standaard 80 (een voorbeeld) van elk en de speler krijgt dan 30 punten vrij te besteden aan die drie eigenschappen. Dus sommige kunnen kiezen voor snelheid (je loopt en rent dus sneller), de ander voor sterkte (je kan meer verdragen, je gaat minder snel dood), of je uithoudingsvermogen (je kan langer lopen en rennen, je aim blijft langer zuiver), natuurlijk een combinatie van is ook mogelijk. Hierdoor wordt het denk ik een stuk intressanter doordat er meer variatie is.

Voor je gaat zeggen, dit bestaat al een beetje, namelijk Operation Flashpoint (OFP). Het geen wat aan OFP mist is Massive Multiplayer.

Waarom ik dit post weet ik eigenlijk ook niet, moest het gewoon even kwijt. Misschien is het wel leuk om met z'n alle het idee verder uit te werken, ik zal als er reply's komen nog een aantal idee's voor "het ultieme spel" posten.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-02 16:21
Op maandag 21 januari 2002 19:22 schreef SimteC het volgende:
Ik zelf durf met vrijwel 100% zekerheid te zeggen als ik een team achter me zou hebben een spel zou kunnen ontwikkelen dat gewoon het ultieme spel zou zijn. Ok het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar toch.
heheh grappig hoor, een spel ontwikkelen is zooo moeilijk dat kun je je niet voorstellen. bovendien vind de een dit ultiem en de ander vind dat weer ultiem. ik zit nu zelf in een quake 3 mod dev team en zeg je dat het enorm moeilijk is. dus: blijf maar lekker in :z land 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Daarom zeg ik ook, ALS ik een team achter me zou hebben :)
Ik weet wel wat ervanaf om te weten dat het super moeilijk is en het voor mij hoogst waarschijnlijk bij een idee of fantasie blijft.
En ik zei ook al in het stukje dat waarvan je een quote maakte dat het een kwestie van smaak is.

Maar toch, het idee is leuk naar mijn mening.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
ik heb zat ultieme spellen gespeeld hoor.
voldeden precies aan mijn behoeftes.

zoals RA series
en UT

Er zou nooit een ultiem spel kunnen komen want iedereen vind weer iets anders ultiem.

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 19:38 schreef SimteC het volgende:
Daarom zeg ik ook, ALS ik een team achter me zou hebben :)
Ik weet wel wat ervanaf om te weten dat het super moeilijk is en het voor mij hoogst waarschijnlijk bij een idee of fantasie blijft.
En ik zei ook al in het stukje dat waarvan je een quote maakte dat het een kwestie van smaak is.

Maar toch, het idee is leuk naar mijn mening.
Probleem waar veel creatievelingen zoals jijzelf niet bij stil (wil) staan: een ultiem spel is een spel waar je godsgruwelijk veel geld mee verdient. Commercie betekent een creatieve dood. De spelontwerpers snappen het echt wel hoor, die hebben met z'n allen gigantisch veel goede ideeen, alleen kunnen ze die niet uitvoeren.

Op het forum van de site in m'n sig kun je er trouwens leuk over discussieren.

En nee dit is geen spam, de site staat ook vermeld in de FAQ :P

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Het ultieme spel is imo een spel waarin alle game-genres samenkomen. Ik zat zelf te denken aan een soort mix van GTA3 en The Sims (jaja :P)

Een online spel wat je met duizenden tegelijk kunt spelen. Elke speler heeft een huis in een gigantische stad en moet werk zoeken etc. je kunt gewoon alles doen wat je wilt; in een auto rondrijden (genre: racegame) naar de sportclub (genre: sport) of op straat iedereen neermeppen of schieten (genre: fighting games, fps) of als je goed je best doet op je werk een hoge functie krijgen (strategie) etc. etc. etc. :D

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ik vind spellen die over ww2 (mohaa) en over de middeleeuwen (age of empires) gaaf :)

iStockphoto

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
hetzelfde als je OFP combineert met IL2, en commando's 2 en een WW2 tanksim :9~

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tussenconclusie: Het ultieme spel is voor iedereen anders :P

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:31
Het "ultieme" spel bestaat niet :+
sim-pel

Verwijderd

Topicstarter
Ok de titel was misschien niet helemaal goed. Had het beter het ultieme spel voor mij kunnen noemen ofzo.

Maar toch, wat betreft of het haalbaar en mogelijk is? Dat zeker wel. Je moet het speelveld alleen niet te groot maken. Maar wel groot genoeg voor een leuke oorlog. Maarja ik zie dat iedereen anders denkt over het ultieme spel. Ieder z'n persoonlijke smaak.

Maar wat vinden jullie van het idee?

Verwijderd

Er is maar 1 spel dat roeleert hiero en dat is PONG !!! >:)

Verwijderd

Simtec heeft gelijk vind ik, maar dan moet het wat geavanceerder zijn, maar het probleem is dan weer de systemen, etc Mensen moeten het spel wel kopen, en niet iedereen heeft en geweldige computer, het spel en het maken ervan en productie kosten met een ultiem spel vrij veel en ze moeten dus wel winst maken.

Maar opzich is het spel wat simtec zegt wel kewl.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:54
Op maandag 21 januari 2002 20:50 schreef Frank128 het volgende:
Het ultieme spel is imo een spel waarin alle game-genres samenkomen. Ik zat zelf te denken aan een soort mix van GTA3 en The Sims (jaja :P)

Een online spel wat je met duizenden tegelijk kunt spelen. Elke speler heeft een huis in een gigantische stad en moet werk zoeken etc. je kunt gewoon alles doen wat je wilt; in een auto rondrijden (genre: racegame) naar de sportclub (genre: sport) of op straat iedereen neermeppen of schieten (genre: fighting games, fps) of als je goed je best doet op je werk een hoge functie krijgen (strategie) etc. etc. etc. :D
Dit is niet eens zo'n slecht plan. Klinkt opzich best wel koel. Ik denk dat je dan alleen een ENORME hoeveelheid aan goede servers nodig hebt, en zelf heb je ook wel een redelijke verbinding nodig denk ik. Maar het idee is leuk :)

Join het GoT Pulse-Team!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ultieme spel is een spel dat eeuwig meegaat. Dus altijd anders is als het ware.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

wat ook wel kewl is

dus eigenlijk soort virtuele stad waar alles kan.

• Denman
Op maandag 21 januari 2002 23:13 schreef R.T.B het volgende:
wat ook wel kewl is
[..]

dus eigenlijk soort virtuele stad waar alles kan.
Ja, best koel toch??

Ga je ff een lekker potje tennissen, als je verliest pak je gewoon je .44 Magnum en knal je die tegenstander zijn harses eraf... :+

Join het GoT Pulse-Team!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op maandag 21 januari 2002 23:17 schreef DenMan het volgende:

[..]

Ja, best koel toch??

Ga je ff een lekker potje tennissen, als je verliest pak je gewoon je .44 Magnum en knal je die tegenstander zijn harses eraf... :+
En dan komen de cops en dan kom je in jail :7

• Denman
Op maandag 21 januari 2002 23:47 schreef BlackMage het volgende:

[..]

En dan komen de cops en dan kom je in jail :7
Nee, want dan komt het Grand Theft Auto aspect aan de orde. Ik jat een auto, rij die agenten over, en peer um. Met de portemonnee van mijn tegenstander uiteraard.

Wat een fantasie...

Join het GoT Pulse-Team!

• BlackMage
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op maandag 21 januari 2002 23:51 schreef DenMan het volgende:

[..]

Nee, want dan komt het Grand Theft Auto aspect aan de orde. Ik jat een auto, rij die agenten over, en peer um. Met de portemonnee van mijn tegenstander uiteraard.

Wat een fantasie...
En als iedereen dat gaat doen dan krijg je het counter strike aspect aan de orde. Niemand speelt met meer omdat je tog maar de hele tijd overreden word door een gestoorde die net iemand zijn hoofd eraf geschoten heeft en voor de politie wil vluchten >:)

• Denman
Op dinsdag 22 januari 2002 00:02 schreef BlackMage het volgende:

[..]

En als iedereen dat gaat doen dan krijg je het counter strike aspect aan de orde. Niemand speelt met meer omdat je tog maar de hele tijd overreden word door een gestoorde die net iemand zijn hoofd eraf geschoten heeft en voor de politie wil vluchten >:)
LOL @ Blackmage

en niet in zomaar een auto... nee!! gewoon in een tank! :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op maandag 21 januari 2002 23:51 schreef DenMan het volgende:

[..]

Wat een fantasie...
En nee want daar komt een andere speler in de rol van agent en die schiet jou met een bazooka in 1 keer aan gort 8-)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Denman
Als we nog een tijdje zo doorgaan komen we vanzelf wel op goede ideeen :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Falcon
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Zoals wel vaker kon ik s'avonds weer is niet slapen, en begon ik na te denken over games. Zoals ik al vaak daarvoor me heb afgevraagd kwam weer in mijn hoofd op, begrijpen de game designers het nou echt niet???

Met de huidige techniek kunnen spellen gemaakt worden die gewoon het ultieme spel kunnen worden. Veel zullen zeggen die zijn er, bijvoorbeeld Wolfenstein, Mohaad en zo zijn er nog wel een zooi op te noemen. Maarja die spellen speel je een week en dan is het wel klaar als je ze uitgespeeld heb.

Wat is volgens mij dan het ultieme spel? Misschien hebben jullie er ooit van gehoord, World War II Online (WIIOL). Het idee is werkelijk waar superieur, maar het product is gewoon 10x niks. Nu speel ik zelfs sinds korte tijd het spel Dark Age of Camelot (DAOC). En wat me daaraan op viel, het is mogelijk, een mooi Multiplay Online game! Damn bedenk dan eens WWIIOL met de engine van DAOC, KWIJL!

Ok er zouden wel een paar dingen moeten veranderen die naar mijn mening het spel (het ultieme spel) nog beter zou maken. Ten eerste zou de wereld kleiner moeten dan in WWIIOL, 6 grote steden plus stuk of 20 wat kleinere is al genoeg om een boeiende oorlog te simuleren. Misschien ten tijde van Operation Overlord ofzo. Begin situatie 7 juni 1944. 6 juni zou denk ik oneerlijk zijn omdat de aanval op de stranden te veel zou zijn om te organiseren en met goede planning van de Duitsers makkelijk zou zijn om af te slaan. Nog een paar dingen die mij leuk zouden lijken is een echt persoonlijk character.

Bijvoorbeeld door een aantal RPG elementen toe te voegen. Sterkte, snelheid en uithoudingsvermogen. Elke character heeft standaard 80 (een voorbeeld) van elk en de speler krijgt dan 30 punten vrij te besteden aan die drie eigenschappen. Dus sommige kunnen kiezen voor snelheid (je loopt en rent dus sneller), de ander voor sterkte (je kan meer verdragen, je gaat minder snel dood), of je uithoudingsvermogen (je kan langer lopen en rennen, je aim blijft langer zuiver), natuurlijk een combinatie van is ook mogelijk. Hierdoor wordt het denk ik een stuk intressanter doordat er meer variatie is.

Voor je gaat zeggen, dit bestaat al een beetje, namelijk Operation Flashpoint (OFP). Het geen wat aan OFP mist is Massive Multiplayer.

Waarom ik dit post weet ik eigenlijk ook niet, moest het gewoon even kwijt. Misschien is het wel leuk om met z'n alle het idee verder uit te werken, ik zal als er reply's komen nog een aantal idee's voor "het ultieme spel" posten.
Dit spel is in de maak!.. ooit gehoord van de upcoming game Battlefield 1942? ... Het is precies zoals jij omschrijft... dus misschien is dit je ultieme spel wel :)

http://battlefield.cjb.net of search doen op www.bluesnews.com!

Hij is nog niet uit..maar duurt niet zo lang meer!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Het ultime spel:

Een groot Multiplayer universum met veel planeten(Elite:frontier), Waar spelers een carierren kunnen navolgen, bijvoorbeeld als Coureur, Generaal, Linerpilot, muzikant e.d.

Je kunt alle kanten op. Ben je het middeleeuwse zat, dan ga je je heil zoeken op een andere plaats. Duizenden PC's en miljoenen NPC's.

Dizend(en) vershillende planeten in elk en ander tjidlijn, verdeeld in excentriekerde culturen en naties. Miljoenen technologien om te onderzoeken en meer manieren om geld te verdienen, bijvoorbeeld (inter)planetaire handel, mercenary, assassin, smokkelaar, architekt of adventurier.

Bouw huizen, sticht koninkrijken, drijf handel, volg carrieres, omzeil de wet.

Dus het ultime spel: oneindige mogelijkheden.

Bovendien helemaal gratis >:)

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op dinsdag 22 januari 2002 00:30 schreef Yoozd het volgende:
Het ultime spel:

Een groot Multiplayer universum met veel planeten(Elite:frontier), Waar spelers een carierren kunnen navolgen, bijvoorbeeld als Coureur, Generaal, Linerpilot, muzikant e.d.

Je kunt alle kanten op. Ben je het middeleeuwse zat, dan ga je je heil zoeken op een andere plaats. Duizenden PC's en miljoenen NPC's.

Dizend(en) vershillende planeten in elk en ander tjidlijn, verdeeld in excentriekerde culturen en naties. Miljoenen technologien om te onderzoeken en meer manieren om geld te verdienen, bijvoorbeeld (inter)planetaire handel, mercenary, assassin, smokkelaar, architekt of adventurier.

Bouw huizen, sticht koninkrijken, drijf handel, volg carrieres, omzeil de wet.

Dus het ultime spel: oneindige mogelijkheden.

Bovendien helemaal gratis >:)
woeps never mind .. had die laatste zin niet gelezen :D

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Ik denk dat GTA3 toch behoorlijk dicht bij die ultieme game komt

• Mystic_X
  • Laatst online: 01-02 13:14

Mystic_X

What does this button do

GTA3 is IMHO te sloom.
Boeit niet al te lang.
Blijft niet eeuwig leuk.
Leuke zinstructuur hè.
Het ultieme spel bestaat niet, zal ook nooit bestaan.
Iedereen heeft een eigen smaak.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik denk dat de meeste spellen die een grote kans hebben om veeel gespeeld te worden, de spellen zijn waar je een grote vrijheid hebt. Denk aan GTA3, dat is een spel waar je veel vrijheid hebt, maar je hebt nog niet alle vrijheid.
En wat ook een grote prioriteits factor heeft (van de gamers) is het realisme. Echt als je zon spel kan maken (veel vrijheid) en het is heel erg realistisch ben je binnen. Denk aan Counter-Strike, dat was voor die tijd een heel erg realistische game en je ziet hoeveel mensen het spelen (ik heb het nou over realisme niet over vrijheid :P).

Dit lijkt mij het ultieme spel idd (Maar het lijkt wel heel veel op de Matrix :P). Alle soorten genres in 1 game dan heeft iedereen zijn favoriete genre :). Alleen ik denk dat in deze stad het een zooitje wordt, want iedereen kickt tegenwoordig op geweld en dan wordt het 1 ultieme battle midden op een plein :D :) :P (niet dat ik dat erg zou vinden ;)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05

Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.be/images/smilies/stupid.gif

• witchdoc
Op dinsdag 22 januari 2002 08:37 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Ik denk dat de meeste spellen die een grote kans hebben om veeel gespeeld te worden, de spellen zijn waar je een grote vrijheid hebt. Denk aan GTA3, dat is een spel waar je veel vrijheid hebt, maar je hebt nog niet alle vrijheid.
En wat ook een grote prioriteits factor heeft (van de gamers) is het realisme. Echt als je zon spel kan maken (veel vrijheid) en het is heel erg realistisch ben je binnen. Denk aan Counter-Strike, dat was voor die tijd een heel erg realistische game en je ziet hoeveel mensen het spelen (ik heb het nou over realisme niet over vrijheid :P).
Operation Flashpoint heeft 10 keer meer realisme EN 100 keer meer vrijheid dan counterstrike, toch is het niet zo pupulair.
Je redenering gaat niet echt op dus :)

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

begrijpen de game designers het nou echt niet???

Leuk gezegd, jij hebt blijkbaar 0% 'game developement' ervaring. Het 'ultieme spel' lijkt me vrij moeilijk te maken in de eerste plaats omdat je het speltype moet vaststellen: 'RPG', 'Shoot-em up', 'Strategisch' etc. etc. Nu je dit gedaan hebt vallen er mensen af, want ze houden niet van RPG's of Shoot-em up spellen etc. Het spel moet ook ergens over gaan, weer vallen er mensen af, etc etc.

Het lijkt me vrij duidelijk dat het ultieme spel in de eerste plaats voor iedereen anders is. Daar komt bij dat het maken van de spel al hartstikke moeilijk is, zelfs al een quake3 mod maken is zwaar. En een spel kan er nog zo geweldig uitzien en nog zo'n vet verhaal hebben, als het geen supervette gameplay heeft, dan is het ook gelijk 3x niks.

'Het ultieme spel' bestaat niet...

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op dinsdag 22 januari 2002 08:52 schreef poohbeer het volgende:
Operation Flashpoint heeft 10 keer meer realisme EN 100 keer meer vrijheid dan counterstrike, toch is het niet zo populair.
Je redenering gaat niet echt op dus :)
Doordat Counter-Strike eerder is uitgebracht (en andere developers een idee heeft gegeven) heeft Counter-Strike meer aanhangers gekregen. Maar ik gebruikte Counter-Strike alleen maar als voorbeeld hoor (no flame intended :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Zo'n spel bestaat al!

Het heet REAL LIFE en je speelt het iedere dag |:(

• IceStorm
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mwa, wat jullie noemen vind ik niet meer dan 'wel aardig'. Voor mij zou de 'ultieme game' meer bij een Fantasy RPG komen. Zeg maar een soort AD&D op internet met werelden, planes, classes etc etc...

Dat je kunt worden wat je wilt, dat je kunt doen wat je wilt etc etc.

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Het Ultime Spel is:
Half Life: Counterstrike
Tres cool

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

Topicstarter
Ahh komt er toch nog een beetje leven in deze post ;)

Dat idee van een grote virtueele stad is ook erg tof ja! Er is op het moment "zoiets" in de maak, namelijk Neocron, kreeg toevallig vandaag mail binnen dat ik aangenomen ben voor de beta test daarvan.

En nee, zoals ik al meerdere keren zei, ik heb geen ervaring met Game Development, totaal niet. Maar game development komt niet van 1 persoon af, het is teamwork. En ja ik weet zelf goed genoeg wat wel kan en wat niet kan. Zelfs over dat probleem heb ik al veel nagedacht maar niet hier gepost omdat dat niet echt relevant is voor deze post. Wou meer beetje kijken wat andere van het idee vinden.

Maar laten we nog verder brainstormen en iets bedenken wat voor de grote meerderheid intressant is.

Owja trouwens voor mij mist er 1 heel groot aspect aan GTA3, je kan niet de gebouwen in, dat vind ik erg jammer. Maar dat is op het moment met de huidige computers onmogelijk.

• witchdoc
Op dinsdag 22 januari 2002 09:11 schreef Headbanger het volgende:
Zo'n spel bestaat al!

Ohjah, jij knalt dagelijks wat mensen overhoop, jij raced dagelijks in je lamborgini door't centrum van a'dam.. vast wel ja. |:(

• emkedouwe
  • Laatst online: 26-11-2021
Ultieme spel:

Ga naar de bieb -> Huur een boek over C++ -> Leer programmeren -> Maak je ultieme spel.

Dat is opzich al een ultiem spel :D

Verwijderd

ik denk neit dat er een ultiem spel is. ik hou van fps EN rpg, dan kan je daar nog wel wat van maken, maar je kan niet ale onderdelen die jij leuk vin in een game zetten...

kan gewoon niet :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

een ultiem spel maken zal idd niet kunnen, iedereen wil iets anders..........mijn ultieme spel zal zijn Chapionship manager + fifa, dat zou wel vet zijn..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Het ultieme spel:

Das niet moeilijk.
Gewoon een spel waar jezelf in mee doet en zelf mag zijn wat jij wil. Dus je stapt gewoon in een virtuele wereld >:) Das het ultieme spel.

Wanneer het uitkomt? :?

• pope0r
  • Laatst online: 04-02-2024
Op dinsdag 22 januari 2002 09:11 schreef Headbanger het volgende:

[..]

Zo'n spel bestaat al!

Wow, waar is die te koop?

• Denman
Misschien moeten we wel wachten op Virtual Reality. Duurt nog wel ff. Maar dan doe je dus zelf mee, en in principe zijn de mogelijkheden eindeloos...

Join het GoT Pulse-Team!

Pagina: 1