Toon posts:

Quicknet's nieuwe mail adres zorgt voor problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Of niet, sinds nu geloof ik 2 maandjes ofzo, je nieuwe pop en smtp adressen moest invoeren heb ik constant gelul met mijn mail (terwijl ik nogwel een clean instal had gedaan)! Oftewel hij wil alleen connecte bij de opstart, als ik dan op mail druk ieg.

Meer mensen hier last van?? Het ligt ieg. niet aan mijn outlook want ik heb net incredimail geinstalleerd en hij doet weer precies hetzelfde, de eerste keer opstarten gaat prima, uw heeft geen mail oid. en als je dan nog eens wilt kijken blijft ie gewoon zoeken en krijg je dat gelul met reageerd niet wachten cq stoppen, en als ik dan opnieuw mijn comp opstart werkt alles weer :( :? wie o wie

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:19
hier ook een quicknetter en helemaal geen probleem met de mail server... dan moet je ze ff bellen ofzo dat je storing hebt hun kunnen er wat aan doen niet wij :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 20:19 schreef Weps het volgende:
hier ook een quicknetter en helemaal geen probleem met de mail server... dan moet je ze ff bellen ofzo dat je storing hebt hun kunnen er wat aan doen niet wij :)
Nee, ken je niet even komen helpen, jammer ;)

Ook handig om te vermelden, multikabel regelt hier de boel, bij jou ook toevallig :?
Of zou het misschien een XP euvel zijn :?

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:09

Gallus

Cheesy

Gaat hier vaak ook niet lekker met die mailserver.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• MediaZoo
ok ik zal nog duidelijker zijn...

multikabel/quicknet hier onder XP helemaal geen problemen alleen heb ik wel duidelijk moeten maken in alkmaar dat ik geen storingen wens... sinds dien heb ik trouwens nergens meer last van >:) en anders sta ik weer kwaad bij ze op de stoep hehehe

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:43
Ik heb hier ook geen problemen in Hoorn. Ik had wel dat ik mijn zonnet mail wilde versturen maar dat niet ging via smtp.zonnet.nl. Je uitgaande mail moet namelijk tegenwoordig via je eigen provider worden verstuurd, dus via smtp.quicknet.nl.

Wellicht dat jou probleem hier ook iets mee te maken heeft?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb het vaak met mijn extra aangemaakte account dat de mail niet meteen aankomt. :?
Raar, maar dit ligt niet aan Quicknet, want op mijn werk heb ik nergens last van, daar werken beide adressen naar behoren... :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:43
Op maandag 21 januari 2002 22:12 schreef bazs2000 het volgende:
Ik heb het vaak met mijn extra aangemaakte account dat de mail niet meteen aankomt. :?
Raar, maar dit ligt niet aan Quicknet, want op mijn werk heb ik nergens last van, daar werken beide adressen naar behoren... :)
Kan dat te maken hebben met mijn reactie in de vorige post???

Wellicht dat de mail nu eerst via quicknets smtp gaat en daarna pas doorgestuurd wordt?

Verwijderd

Topicstarter
Mmm SMTP server heb ik correct ingesteld en op het moment kan er helemaal geen (Server not found: 'pop.quicknet.nl') verbinding gemaakt worden! Ze zijn dus duidelijk op het moment bezig, maarja het blijft vreemd dat ik die problemen heb sinds de adres wijzeging!

Aangezien dus niet elke noord hollander hier last van heeft, zit er dus niks anders op dan maar weer contact op te nemen met quicknet cq multikabel! En dat gaat zo verdomde soepel :(

Verwijderd

Hier ook een Quicknetter...

Zojuist snapte ik het ff niet, omdat mijn mail het niet meer deed. Ik had de @soneramail al verandert naar quicknet maar de pop servers vergeten..

Zojuist ff gedaan en het werkt prima..!!

Geen problemen!

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-08 21:28
Op maandag 21 januari 2002 19:15 schreef didaaf het volgende:
heb ik constant gelul met mijn mail (terwijl ik nogwel een 1* clean instal had gedaan)! Oftewel hij wil alleen connecte bij de opstart, als ik dan op mail druk ieg.

Meer mensen hier last van?? Het ligt ieg. niet aan mijn outlook want ik heb net 2* incredimail geinstalleerd en hij doet weer precies hetzelfde, de eerste keer opstarten gaat prima, uw heeft geen mail oid. en als je dan nog eens wilt kijken blijft ie gewoon zoeken en krijg je dat gelul met reageerd niet wachten cq stoppen, en als ik dan opnieuw mijn comp opstart werkt alles weer :( :? wie o wie
reactie op wat vet is

1* Wat heb dat er mee te maken :?

2* incredimail is geen mailproggie maar een schil over Outlook heen probeer outlook maar eens te verweideren en dan incredimail te installen...

Beetje Newbee :?

Verwijderd

Nog een ontevreden quicknetter,

Het is een grote puinhoop bij quicknet. Vorige week kreeg het sister account ook geen mail binnen, versturen ging ook niet. Er een aantal keer over gebeld, begint ie over instellingen te praten alsof je de grootste idioot bent die hier rondloopt.
Heb nu mijn eigen mailserver draaien voor het versturen en dat werkt prima.
Nu sinds een paar dagen moet je iedere keer je wachtwoord op nieuw geven en lijkt je weer niet te bestaan bij quicknet.
Echt hopeloos, zo gauw de adsl werkt ben ik weg.

• MediaZoo
ik draai ook een eigen smtp inmiddels en een enkele quicknet gebruiker mag er gebruik van maken... ik was de service van ze maanden terug al beu... en zolang ze niet naar mijn klacht luisteren betaal ik niet het volledige bedrag... lekker simpel :)

• TimBosua
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05-2023
Op maandag 21 januari 2002 23:57 schreef didaaf het volgende:
Mmm SMTP server heb ik correct ingesteld en op het moment kan er helemaal geen (Server not found: 'pop.quicknet.nl') verbinding gemaakt worden! Ze zijn dus duidelijk op het moment bezig, maarja het blijft vreemd dat ik die problemen heb sinds de adres wijzeging!

Aangezien dus niet elke noord hollander hier last van heeft, zit er dus niks anders op dan maar weer contact op te nemen met quicknet cq multikabel! En dat gaat zo verdomde soepel :(
maak er eens <b>pop3.quicknet.nl</b> van?
Pagina: 1