Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
nee ik denk het niet omdat de installatie denkt dat je quake probeert te installeren op een winnt systeem (winxp = built on nt technology)
Probeer quake op een win98 systeem te installeren en kopieer dan de quake2 map naar de winxp folder. Zo heb ik ook quake2 draaiende gekregen in xp. Maar ik had niet geprobeerd te installeren in xp, gewoon van een backup cd quake2 overgekopieerd, werkte wel.
Probeer quake op een win98 systeem te installeren en kopieer dan de quake2 map naar de winxp folder. Zo heb ik ook quake2 draaiende gekregen in xp. Maar ik had niet geprobeerd te installeren in xp, gewoon van een backup cd quake2 overgekopieerd, werkte wel.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
ik heb net al search gedaan en ik zag dat iemand quake II werkend had op xp
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
hij miept ook niet voer TN maar over je landinstellingen...
dat heb je met gehackte amerikaanse versies op je NL OSje
effe je landinstellingen op US zetten, installen, en terugzetten zou helpen, maar dat mag ik je vast niet vertellen want dat zou wel eens een hack kunnen zijn.
alhoewel ik q2 legaal heb en het probleem ook had (dus misschien is het wel geen hack maar een bugfix...)
probeer het eens.
dat heb je met gehackte amerikaanse versies op je NL OSje
effe je landinstellingen op US zetten, installen, en terugzetten zou helpen, maar dat mag ik je vast niet vertellen want dat zou wel eens een hack kunnen zijn.
alhoewel ik q2 legaal heb en het probleem ook had (dus misschien is het wel geen hack maar een bugfix...)
probeer het eens.
Ik heb hier Quake2 zonder installer, en het werkt wel. Dus ligt denk aan de installer, en niet aan Q2 zelf.
Juist
Verwijderd
Volgens mij heeft het niks met Xp of NT te maken. Quake2 installeert alleen op een OS die overeenkomt met je regio versie van Quake2. Waarschijnlijk is het U.K., dus als je Xp in regionale setting op U.K. zet kan je Quake 2 installeren. Daarna kan je Xp gewoon weer naar NL of US of wat dan ook zetten.
Ik herinner me dat ik deze rare check ook op Win98 had.
Trouwens Quake2 draait prima op Xp.
Succes...*D
Ik herinner me dat ik deze rare check ook op Win98 had.
Trouwens Quake2 draait prima op Xp.
Succes...*D
Verwijderd
Gewoon de quake2 map direct vanaf de CD naar een schijf kopieren werkt ook hoor.
Quake2 doet namelijk niets met het register van windows.
Quake2 doet namelijk niets met het register van windows.
Verwijderd
ik heb dit ook gehad, en quake2 werkt zeker wel op xp.
ik heb dit ook een keer op windows NT gehad.
het enige wat je hoeft te doen is in het control panel de regional settings op amerikaans te zetten (of misschien net andersom dat je hem op nederlands moet zetten.
maar het werkt zeker....
ik heb dit ook een keer op windows NT gehad.
het enige wat je hoeft te doen is in het control panel de regional settings op amerikaans te zetten (of misschien net andersom dat je hem op nederlands moet zetten.
maar het werkt zeker....
Verwijderd
wie is de burgemeester van weezelll.....ezel....ezel.....Op dinsdag 22 januari 2002 10:30 schreef KnetterGek het volgende:
het echot hier...
Pagina: 1