[outlook 2002] Plaatjes bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• scaver
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 14:48
In het verleden had ik Outlook Express en als ik dan een mailtje binnenkreeg met een afbeelding als bijlage toegevoegd, dan kon ik die bijlage direct onder in het scherm bekijken. Nu heb ik Outlook 2002 en nu blijkt dat niet te kunnen.
Moet dus eerst op het icoontje van die bijlage klikken en dan pas kan ik 'm bekijken.
Weet iemand of dit mogelijk is in Outlook 2002 en hoe ik dat moet instellen?

Verwijderd

Die vraag heb ik ook, heeft iemand hier misschien antwoord voor mij op.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Standaard staat dit inderdaad uitgeschakeld in verband met security :7

Ik kan het echter niet uitzoeken óf en hoe je het inschakelt, zou me trouwens niks verbazen als het niet eens kan :r

hmmz

• Pitchin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 07:54
Hebben jullie de oplossing inmiddels al gevonden?

Ik zit hier met hetzelfde probleem, lijkt te zitten in het feit dat alle berichten met plaatjes/figuren worden geopend als "onbewerkte tekst".
Om de plaatjes zichtbaar te krijgen in de email moet de indeling volgens mij HTML zijn.
Ik ben alle instellingen langs geweest en alles staat ingesteld op (converteren naar) HTML.
Heb ook bij security gekeken. Lijkt mij dat het niet te maken heeft met de beveiligingsniveaus die de nieuwe Outlook hanteert, want .jpg staat niet bij "verdachte bestandstypen".

Zie ik iets over het hoofd? :?
Graag een oplossing voor dit probleem, want bij hele reeksen figuren is apart openen/opslaan echt heel vervelend. :(

• scaver
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 14:48
Op woensdag 13 februari 2002 16:28 schreef Pitchin het volgende:
Hebben jullie de oplossing inmiddels al gevonden?
<knip>
Nee, helaas... :( Iemand nog een idee hiervoor???

Verwijderd

Volgens mij is dat uitgeschakeld om vbs scripten enzo te blokkeren. Die konden dus al door naar de preview te kijken hun werk uitvoeren. Dat hebben ze zo geblockt. Sorry ;(

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

En ? Is er inmiddels wel een oplossing voor gevonden ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

^^^ Schoppie ^^^

Verwijderd

Je kan eens kijken bij -->extra-->opties en dan tab beveiliging. Je hebt dan twee opties... Standaard(ofzo) beveiliging en geen beveiliging. Probeer die tweede maar eens.

Ik heb geen idee of dit zo werkt. Als je er niet uitkomt is www.microsoft.com/technet Een goede site voor dit soor "Microsoft" vragen.

Suc6

Verwijderd

Bij Technet gelezen dat het niet mogelijk is.

Verwijderd

Zijn hier ook geen handige plug-ins voor te krijgen.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Is wel degelijk mogelijk: SA FAQ: Outlook XP / 2000 / Express blocked attachments? & [search=outlook blokkeert bestanden].

Dus _rld: weet je zeker dat je geen andere topics terugkreeg bij de search? Zo niet, kan je na het searchen ook even in de FAQ van het forum kijken, daar kan het ook nog in staan :)

edit:
Dit topic is ook al wat aan de oude kant, van vorig jaar...

[ Voor 9% gewijzigd door Rafe op 06-10-2003 19:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.