[casema]Cable basic of Broadband basic

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• Felix08
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 12:32
Mijn pa heeft al enige tijd Casema Cable basic. Nu las hij laatst dat er nu van casema broadband basic is en dit is 1 euro duurder dan dat wij nu hebben. (zelf weet ik de prijs niet. Dus kan anders zijn.)

Nou heeft mijn pa dus een mailtje gestuurd naar Casema om te vragen wat wij nu dus hebben (cable/broadband). In het mailtje dat hij terug kreeg staat dat we Casema Cable Basic hebben en dat het €68,- kost om over te stappen naar Broadband basic of Premium.

Mijn vader wil dus eigenlijk overstappen naar Broadband basic, omdat hij denk dat het sneller is dan cable basic. Ik ben hier niet zeker van en mijn downloads zijn nu soms 8 à 9kb/s!!! :9~ rete snel dus voor casema cable basic!!

Nu wil ik dus eigenlijk wel weten of broadband basic sneller is dan cable basic. Niet dat me pa dadelijk €68,- betaald en dat ik geen 8 à 9 kb/s meer haal!

PS. geen stomme opmerkingen van neem toch ADSL of Premium want dat wil mijn pa niet!!! En aangezien hij betaald.

Verwijderd

SAY WHAT?! 8/9 kb/s met basic? WAAR?!!!!

<ontopic>
broadband basic is gelijk aan ISDN
</ontopic>

• Felix08
SAY WHAT!! in leidschendam!! En ik zit nog wel met zo`n ouwe modem die op de com-port moet!!

8à9 kb/s das wel Geil he!!! :9~

Maar ISDN is toch max 64bit/s en casema broadband basic zegt volgens mij 80kbit/s maar wat ik nu wil weten wat is de downstream van de casema cable basic. Wie-o-wie verteld het me!!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op maandag 21 januari 2002 17:41 schreef Turb0M4n het volgende:
SAY WHAT!! in leidschendam!! En ik zit nog wel met zo`n ouwe modem die op de com-port moet!!

8à9 kb/s das wel Geil he!!! :9~
Whatever turns you on..
was blij toen ik er vanaf was..
lekker nu cable premium!..

• DJTimo
  • Laatst online: 05-08 23:09

DJTimo

Cuyoapart.mza

Het heeft geen zin voor jouw pa om over te stappen. Casema Broadband basic is namelijk ook 9-10 Kbytes/sec. Dat is dus alleen maar weggegooid geld.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 17:33 schreef Turb0M4n het volgende:
Mijn vader wil dus eigenlijk overstappen naar Broadband basic, omdat hij denk dat het sneller is dan cable basic. Ik ben hier niet zeker van en mijn downloads zijn nu soms 8 à 9kb/s!!! :9~ rete snel dus voor casema cable basic!!
Een tijdje geleden stond in de consumentengids een grafiekje waaruit bleek dat dat broadband basic iets van 4x zo snel was als gewoon basic. Misschien heeft je vader dat gezien. Waarschijnlijk een foutje van de consumentengids...

Trouwens: 8 a 9 kb/s is toch normaal als max voor basic? Heb ik hier ook wel denk ik... :)

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
zolang je die snelheden haalt heeft het idd weinig nut over te stappen...
En als broadband bij jullie beschikbaar is dan sluiten ze toch alleen nog maar daar nog mensen op aan???
Ik dacht dat casema van haar oude netwerk werk af wil dus naa een tijdje (weet ik veel hoelang jaartje ofzo :? ) zal je misschien zelf aangeboden krijgen om over te stappen... maar ik zou in elk geval niet overstappen... heeft toch geen merkbaar nu denk...

PS: ik heb casema broadband premium, en had vandaag weer inlog probs :'(

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-08 23:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Als jij 8 a 9 kB/s haalt met Basic (demos modem, geen Com21) mag je je gelukkig prijzen! Met Broadband Basic haal je dat ook wel, misschien ietsjes meer ook wel. Hou er wel rekening mee dat je upload snelheid dan zelfs lager kan worden. Ik weet niet waarmee je nu upload, maar Broadband Basic zit qua upload vast op 32 kbit/s. Op www.speedtest.nl kan je kijken wat zo'n beetje de gemiddelde snelheden zijn van Brb. Basic. Hier om precies te zijn. Uit de metingen blijkt het gemiddelde ronde de 10 kB/s te zitten.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• DJTimo
  • Laatst online: 05-08 23:09

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op maandag 21 januari 2002 18:21 schreef MasterM het volgende:

PS: ik heb casema broadband premium, en had vandaag weer inlog probs :'(
Problemen met de authorisationserver. Oftwel je krijgt geen toegang :(

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• Felix08
Okay bedankt allemaal voor de replies!!!

Ik zie dat Cable basic rond de 6à7kb/s zit gemiddeld en broadband 9à10 zelfs 11kb/s. Ik denk dat ik dan maar zeg dat mijn pa het niet moet doen en moet wachten tot Casema het cable basic wil cancellen!! Dat we dan misschien wel goedkoper over kunnen.

IIG thnx 4 replies!!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
zeker niet doen

hb alle 2 de abbo's gehad en nu premium

de broadband versie in misschien stabieler que snelheid maar even traag.

Bij mij koste het overstappen overigens helemaal niks.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Rody schreef op 21 January 2002 @ 20:41:
zeker niet doen

hb alle 2 de abbo's gehad en nu premium

de broadband versie in misschien stabieler que snelheid maar even traag.

Bij mij koste het overstappen overigens helemaal niks.
Heb ook alle gehad .. basic liep 4kb/s broadband basic 17kb/s en premium 64kb/s

Zeker dat het stabieler is....

En overstappen kost je helemaal niets als je maar lang genoeg wacht. Dan gaan ze heel demos (basic) eruit halen en komen ze het omzetten.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:51
Ben je soms leip ofzo, topic is een jaar oud. Lastig he, 2002 en 2003 uit elkaar houden.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:26

Jaymz

Keep on moving !

Mjah, deze schop ziet er niet echt zwaar nuttig uit :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.