Toon posts:

HDD incompatible

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Maxtor 40 GB 7200rpm geprobeerd aan te sluiten met weinig succes. Terug naar de winkel gegaan is mij verteld dat mijn oude moederbord geen 40 gig schijven aankan.
Ik heb een Pentium II moederbord met daarop een 400 MHZ Celeron processer (gekoppeld dmv converter).

Klopt dit ????

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:20

Richard

Kuru Kuru Kururin

Als je moederbord idd géén 40GB schijven aankan, dan moet hij iig toch wel een aantal GB's laten zien (bijvoorbeeld 32GB indien je moederbord een 32GB-grens heeft.) Als je hier meer info geeft over je moederbord, dan zijn er hier wel mensen die je kunnen vertellen of een BIOS-flash baat heeft of niet.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
ik heb Abit BH-6 i440 moederbord met een Intel Celeron 400 MHz PPGA-370 processor.
volgens de verkoper! had het geen zin om een BIOS update uit te voeren en had ik mazzel als mijn moederbord 20 Gig kon trekken.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die verkoper lult gewoon uit zijn nek (mag blij zijn als ie de 20GB haalt *duh*).
30GB ondersteund hij iig zeker (een vriend van me heeft dat board nl ook, maar die heeft dus een 30GB HDD).

Gewoon ff je BIOS updaten dus ->

http://www.abit-nl.com/bios_update_abit_bh6.htm

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10

Predator

Suffers from split brain

Gewoon even bios flashen en kan ie zeker >32GB aan.
Mijn mobo is nog stuk ouder dan het jouwe en ik heb een lekkere quantum fireball AS+ 7200rpm 40GB

Het is een verkoper -> niet veel in de kop maar wel veel zever verkopen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs