Toon posts:

Ervaring met Dell-Case-Destruction?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een lekkere Dell te spelen en toch ben ik niet tevreden :) Het is een XPS T500 om precies te zijn. Het is een stomme kast en ik wil de voet eraf hebben zodat er een rechthoekige doos overblijft.

De verleiding om de dremel te pakken wordt steeds groter maar....ik kan me nog inhouden. Heeft er iemand een ideetje hoe je die voet eraf haalt???? Het lijkt alsof het plastic aan het metaal vast is gesmolten ('platgeslagen' plastic noppen enzo)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:42
Als jij het nou gewoon probeert kan je een ander weer tips geven. :)

Misschien dat je je hele kast verneukt, maar ja, een foutje zit in een klein hoekje, dus niet te veel hoeken maken :+

Nee, maar gewoon proberen. zit er geen klik-voet aan zoals een monitor?

Verwijderd

Dell houdt van die plastic-popnagel onzin. Gewoon slopen. Je vindt die voet toch niet mooi. Heb al menig Dell kast gesloopt. Ik vind sommige toch best wel mooi.

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
Vaak is het bij Dell machines ook zo dat er van de binnenkant gewoon lipjes zitten en dat je die los kunt maken, dan pak je 't er zo vanaf.

Maar als je het wat netter wilt doen kun je ook die plastic ponagels gewoon afsnijden of uitboren.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, het lijkt erop alsof de voet los zou kunnen maar hij zat (...) echt muurvast. En omdat ik de voet inderdaad toch maar een onding vond heb ik meneer Dremel de beslissing laten nemen :7

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
tipje:
Afbeeldingslocatie: http://www.diggers.be/images/1999-rijkeoogst/f%2029.jpg

:D

En nou ff serieus, let wel ff goed op met het dremelen, want je kan wel eens blijven hangen met het sluipschijfje en dan kan je vreselijk uitschieten over de rest van je kast :)

succes!
Pagina: 1