Gisteravond wou ik mijn pc aanzetten, begint het powerlampje heel snel aan en uit te knipperen. Ik heb toen snel de pc weer uitgezet. Toen ik daarna nog eens probeerde de pc aan te zetten, brandde het powerlampje 0,1 seconde voor het weer uitging. Nu doet ie helemaal niets meer...
ik vond het al erg vaag, ik heb de afgelopen paar weken niets veranderd aan het ding. Ik heb eerst de kabels gecontroleerd, of er niet ergens iets loszat, dat leverde niets op. Toen heb ik maar de 300w voeding eruit gehaald, en vervangen door een 145w voeding die ik nog had liggen. De pc starte daarna gewoon weer op(zonder cdrom spelers, dat trekt de voeding niet).
Nu is mijn vraag: Kan een voeding zo ineens kapotgaan?
Het is ook nog geen oude voeding, wel een goedkope. Het is een 300w Macron voeding die ik voor F20,- op de HCC heb gehaald.
specs van de computer:
PIII 750, 256 mb ram, 14gig hd, een cdrom speler en een brander
ik vond het al erg vaag, ik heb de afgelopen paar weken niets veranderd aan het ding. Ik heb eerst de kabels gecontroleerd, of er niet ergens iets loszat, dat leverde niets op. Toen heb ik maar de 300w voeding eruit gehaald, en vervangen door een 145w voeding die ik nog had liggen. De pc starte daarna gewoon weer op(zonder cdrom spelers, dat trekt de voeding niet).
Nu is mijn vraag: Kan een voeding zo ineens kapotgaan?
Het is ook nog geen oude voeding, wel een goedkope. Het is een 300w Macron voeding die ik voor F20,- op de HCC heb gehaald.
specs van de computer:
PIII 750, 256 mb ram, 14gig hd, een cdrom speler en een brander