By each crime and every kindness, we birth our future
jzkrj! echt klote dat chello hier! Locatie: Son en Breugel. Echt
de laatste tijd!

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Kan komen omdat we op dezelfde verdeler zitten KaliOp maandag 21 januari 2002 16:14 schreef KaliBaba het volgende:
jzkrj! echt klote dat chello hier! Locatie: Son en Breugel. Echtde laatste tijd!
Ik werk 3 straten van je vandaan (Herculeslaan, achter de C1000)
By each crime and every kindness, we birth our future
Ahhh! Klote zeg, Noot! Herculeslaan is idd wel erg dicht in de buurtOp maandag 21 januari 2002 16:16 schreef Freggel_United het volgende:
[..]
Kan komen omdat we op dezelfde verdeler zitten Kali![]()
Ik werk 3 straten van je vandaan (Herculeslaan, achter de C1000)

Ik ga verhuizen... naar Son!
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
De wachttijd is vandaag nog eens in de buurt gekomen van de 30 minuten (22 minuten is het hoogst wat ik gezien heb) en als je eerst 12 keer doorgeschakeld wordt.. KIES DAN DE JUISTE OPTIE IN HET MENU (1 voor chello, 5 of 6 voor storing).Op maandag 21 januari 2002 16:13 schreef Freggel_United het volgende:
Omgeving Eindhoven (Thuis: Nuenen, op m'n werk: Son en Breugel)
Valt vaak weg en als het werkt dan is het als dikke stront door een rietje...
Bellen helpt niet, na drie kwartier wachtstand vond ik het wel weer leuk geweest...
Meer mensen last van ?
*uch* ik heb gesproken
edit:
Eindhoven, was vanmorgen geen verbinding. na half 12 weer vlekkeloos. Helmond is ook voor een deel gefixt.
Eindhoven, was vanmorgen geen verbinding. na half 12 weer vlekkeloos. Helmond is ook voor een deel gefixt.
I want to live forever, so far.. so good.
Hier werkt het al gewoon de hele dag en nacht.. eindhoven dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.