Toon posts:

Modem sluit telefoonlijn af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een Medion pc van de Aldi hij heeft een stekker op de telefoonlijn aangesloten zoeen met vier van die gaatjes waar ook een andere stekker in kan. In de eerste stekker zit onder een plugje met een kabel die naar zijn modem gaat. de stekker die daarop gaat naar zijn telefoon. Als de modem aangesloten is het plugje zit erin dan doet de telefoon het niet!! zelfs niet als de pc uit staat.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ook niet als je de telefoon 'onderop' doet?
Dus eerst de telefoon aansluiten dan het modem?
Dit probleem heb ik wel eens eerder gezien namelijk.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zit de pc op een geaard stopcontact?
Anders kan het zijn dat de pc zich aard via de telefoon lijn en vervolgens de tellijn blokkeerd.

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 16:19 schreef terw_dan het volgende:
Zit de pc op een geaard stopcontact?
Anders kan het zijn dat de pc zich aard via de telefoon lijn en vervolgens de tellijn blokkeerd.
als de pc uit is hoeft 'ie zichzelf niet te aarden hoor :P

maar misschien is het stekkertje dat in het ciontact gaat wel fout verbonden :)

en kan hij wel gewoon internetten als het modem is aangesloten? :)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

Zoefff

❤ 

K zou ff de stekker openschroeven en kijken of alle draadjes wel goed vastzitten...

Ik heb ook zo'n stekker, als je aan de bovenkant er iets in plugt, doet de "onderste" het niet meer...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

jeps dit probleem komt vaker voor met sommige modems , wat je moet doen is dit je knipt de meeste linkerdraadje door van je telefoonkabeltje en ook de meest rechter draadje van je telefoonkabeltje . dus je houdt de 2 middelste draadjes over :P hierdoor moet ie gewoon goed werken .. etech modem's hebben dit probleem namelijk ook een tijdje gehad type weet ik niet meer uit me hoofd .....

greetz
Pagina: 1