Ik ben bezig met een request script ... want ik download per week wel een stuk of 5 dingen van een utwente ftp ... dus dan kan ik elke request in een lijst toevoegen ... maar zou het ook mogelijk zijn om met php de download snelheid te laten zien ... zo ja .... hoe ...
... .
* Kuch * trappen mag hier pas na 24 uur, een beetje geduld mag wel hoor!
btw niet de eerste keer dat ik dit van je zie
Verkeertom ?Op maandag 21 januari 2002 16:06 schreef korn het volgende:
Ik ben bezig met een request script ... want ik download per week wel een stuk of 5 dingen van een utwente ftp ... dus dan kan ik elke request in een lijst toevoegen ... maar zou het ook mogelijk zijn om met php de download snelheid te laten zien ... zo ja .... hoe ...... .
niet realtime, maar je zou natuurlijk om de x minuten kunnen kijken hoever de file gegroeit is en dit delen door x in seconden.
Sorry voor het trappen Nielsz ... maar meestal reageertg er wel iemand naar 1 minuut al wel ... maar jah ... dat onderwerp laten we maar achter ...
Maar waarom zou het niet in realtime kunnen ... ik bedoel ... php kan toch ook seconden in realtime weergeven ...
... .
Maar waarom zou het niet in realtime kunnen ... ik bedoel ... php kan toch ook seconden in realtime weergeven ...
Laat php 1KB download, en vervolgens even uitrekenen hoelang ie daarover deed...
Daar kun je de tijd mee berekenen, of niet? En de groei weet je (1KB) en DUS kan je de snelheid berekenen.
Volgende keer niet je topic schoppen, er komt vanzelf wel antwoord. Ow, en het is voor de leesbaarheid van je berichtjes wel handig 1 punt, ipv 3 te gebruiken
Daar kun je de tijd mee berekenen, of niet? En de groei weet je (1KB) en DUS kan je de snelheid berekenen.
Volgende keer niet je topic schoppen, er komt vanzelf wel antwoord. Ow, en het is voor de leesbaarheid van je berichtjes wel handig 1 punt, ipv 3 te gebruiken
Nielsz for lightmod!Op maandag 21 januari 2002 17:21 schreef Nielsz het volgende:
Hmmm, je zou als je je script een heeele hoge executiontime geeft natuurlijk elke seconde kunnen checken op de file grootte...
Pagina: 1