Toon posts:

Download snelheid bijhouden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een request script ... want ik download per week wel een stuk of 5 dingen van een utwente ftp ... dus dan kan ik elke request in een lijst toevoegen ... maar zou het ook mogelijk zijn om met php de download snelheid te laten zien ... zo ja .... hoe ... :P ... .

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ... normaal reageren jullie wel wat sneller ... hoor ... :P ... .

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
* Kuch * trappen mag hier pas na 24 uur, een beetje geduld mag wel hoor!
btw niet de eerste keer dat ik dit van je zie :P

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 07:37
Op maandag 21 januari 2002 16:06 schreef korn het volgende:
Ik ben bezig met een request script ... want ik download per week wel een stuk of 5 dingen van een utwente ftp ... dus dan kan ik elke request in een lijst toevoegen ... maar zou het ook mogelijk zijn om met php de download snelheid te laten zien ... zo ja .... hoe ... :P ... .
Verkeertom ?

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 13:29
niet realtime, maar je zou natuurlijk om de x minuten kunnen kijken hoever de file gegroeit is en dit delen door x in seconden.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het trappen Nielsz ... maar meestal reageertg er wel iemand naar 1 minuut al wel ... maar jah ... dat onderwerp laten we maar achter ...

Maar waarom zou het niet in realtime kunnen ... ik bedoel ... php kan toch ook seconden in realtime weergeven ... :P ... .

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 17:21 schreef razor-x het volgende:

[..]

Verkeertom ?
Euhhh nee ... lijkt mij niet ... wat ik doe is toch geen script request ... :P ... .

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Laat php 1KB download, en vervolgens even uitrekenen hoelang ie daarover deed...

Daar kun je de tijd mee berekenen, of niet? En de groei weet je (1KB) en DUS kan je de snelheid berekenen.

Volgende keer niet je topic schoppen, er komt vanzelf wel antwoord. Ow, en het is voor de leesbaarheid van je berichtjes wel handig 1 punt, ipv 3 te gebruiken ;)

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Op maandag 21 januari 2002 17:21 schreef Nielsz het volgende:
btw niet de eerste keer dat ik dit van je zie :P
Nielsz for lightmod!

Hmmm, je zou als je je script een heeele hoge executiontime geeft natuurlijk elke seconde kunnen checken op de file grootte...
Pagina: 1