Weet iemand een site waar je brackets kunt kopen met een scsi schijf? Anders dan bij Compaq? Het is voor een RAID 5 Controller in een Compaq ML350 server
Dat wel ja, maar je moet niet verwachten dat er na 9 minuten meteen iemand een idee heeft, een beetje geduld ja?
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Klopt ze hebben ze wel, maar niet die ik zoek. Dat zijn de oude brackets.. ik ben op zoek naar de nieuwere variant.Op maandag 21 januari 2002 16:04 schreef Tubby het volgende:
Niet zo ongeduldig jij
Bij abgcomputers.nl hebben ze veel van dat spul. Ik weet niet of ze die specifieke brackets hebben, maar ze hebben ze wel van compaq
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Ik mag dan misschien ongeduldig zijn, maar er is volgens mij niemand die het weet.. net als ik overigens.. HEEL VAAG dat die dingen niet zo gewoon te koop zijn
Al wat gevonden bij request ???
Nope.. ik kan geen brackets vinden daar. Vaag.Op maandag 21 januari 2002 17:07 schreef Papillon het volgende:
Al wat gevonden bij request ???
Op die andere site vond ik wel de juiste schijven, maar die zaten weer in verouderde brackets.
Ik zoek de volgende brackets: Aan de voorkant heb je zo'n klikdinges en als je dat nidrukt springt er een handel los die trek je open en dan trek je de schijf eruit.
Mail die gasten bij request anders effe..
Ze verkopen ze vast wel.. (Die gasten krijgen al de inruilers e.d. van Compaq)
Ze verkopen ze vast wel.. (Die gasten krijgen al de inruilers e.d. van Compaq)
Pagina: 1