Ik heb een probleem, een vriend van mij (outloek) en ik hebben allebei een FTP server en nu is de bedoeling dat als iemand mijn ftp server bezoekt met bijvoorbeeld Cute FTP, dat je op een link kan klikken en dan op de ander zijn FTP kunt komen automatisch. We hebben geprobeerd LinkFiles aan te maken in Bulletproof FTP server maar dit werkte niet. We hebben ook geprobeerd een netwerkstation aan te maken en dat lukte wel, maar als ik daar een link van maakte op de ftp server, en je klikte erop, dan zei ie dat ik geen acces had of dat de dir niet kon worden gevonden. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen... zodat je duz van mijn ftp server op een map klikt, en dat ik dan op de ander zijn ftp kom..., het wil niet lukken....
Of het mogelijk is weet ik niet, wat je wel kunt doen (werkt helaas alleen als je met IE ftp't) is een URL-Shortcut in een dir zetten, op die manier gaat IE dan naar de andere ftp server connecten.
Ik denk toch dat je het beste een gemapped netwerkstation moet gebruiken (als je het niet mapped en een UNC path gebruikt, kan FTP misschien maf gaan doen lijkt me).
Zorg wel dat je die network drive gewoon met explorer kan openen, anders kan je ftp-prog er natuurlijk ook niet bij
Ik denk toch dat je het beste een gemapped netwerkstation moet gebruiken (als je het niet mapped en een UNC path gebruikt, kan FTP misschien maf gaan doen lijkt me).
Zorg wel dat je die network drive gewoon met explorer kan openen, anders kan je ftp-prog er natuurlijk ook niet bij
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
whaha het is al gelukt wil ik wedden
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you