Toon posts:

ASUS A7V266 kan met 1600+ processor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het volgende in elkaar zitten.

ASUS A7V266 (niet -e- versie)
512MB 184 DDRAM pc266 Brand
AMD thunderbird 1600+ XP Tray DDR processor

Kan dit (ernstig) fout gaan, of moet dit wel kunnen draaien?
(waarschijnlijk zal ik me bios moeten updaten om me processor optimaal te laten draaien) Maar vroeg me af of het ik niet het een of ander ken verkloten als ik het eerste keer in elkaar zet..

thnx

Verwijderd

Ja ff biosje updaten naar 1003 en gaan met die banaan ik heb hetzelfde mobo en processor

Verwijderd

dat kan. op het moederbord zit een jumpersetting waarmee je kan switchen tussen gewone amd processors en de palomino. Als je een xp heb, moet je een bios-upgrade hebben en de jumpersetting op palomino zetten.

Verwijderd

Inderdaad en Vcore 1,75 V als je niet overclocked en thermal jumpertje gewoon op athlon/duron laten.

Verwijderd

Topicstarter
ok blij dat te horen :) zit nu alleen nog met een tekort aanvoeding ,namelijk 250W..maar als het goed is moet het wel kunnen..

Verwijderd

Nee 300 of meer watt voeding nemen, dan weet je zeker dat alles goed draait.

Verwijderd

Topicstarter
jah maar ik heb die kast al gekocht..en beetje ingewikkeld om te ruilen..
Hoeveel kost het eigenlijk om los een voeding te kopen? of is dat niet mogelijk/praktisch

Verwijderd

ik zou idd gewoon ff een nieuwe voeding kopen, scheelt je misschien weer een hoop gezeur.. vastlopers ed.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Werkt perfect :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Quote:
...en thermal jumpertje gewoon op athlon/duron laten

Waarom?
Pagina: 1