Toon posts:

Beeld op je TV en Monitor.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heet deze optie, dus dat je films op je tv kan kijken maar ook tegelijk beeld hebt op je monitor en dat je rustig door kan gaan met Windows.

Mijn Asus GeForce 2 MX kaartje heeft dat, maar is dat nou dualhead of heet dat anders.

Dualhead is toch 2 monitors op 1 vga kaart op 2 monitors op 2 vga kaarten.

Volgens mij ben ik eruit het is denk ik TwinView als ik op de Asus site kijk. Kan iemand dat bevestigen?

Zit TwinView als dat zo heet op alle nieuwe vga kaarten dus GeForce 3.

Verwijderd

Dit heet Twinview idd.

Verwijderd

Bij mijn (asus v7100)Gforce 2 mx werkte twinview pas na het installeren van de detonator drivers.
Voor die tijd (met de bijgeleverde drivers) had ik de keus of monitor of TV maar niet gelijktijdig.
Bij mijn huidige detonator drivers (23.11)heb ik vreemd genoeg weer hetzelfde probleem dus of/of maar niet gelijk maar ik gebruik de optie twinview toch niet meer, maar het is wel vreemd.

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, TwinView zit niet op alle nieuwe videokaarten. Daar zal je op moeten letten als je een videokaart koopt. Echter:
De performance kaarten van nVidia zullen vanaf de NV25 ook over dual-monitor support beschikken. Hiervoor is de nView technologie, een nieuwe versie van nVidia's TwinView, opgenomen op de chip.
Dus hopelijk wordt nView standaard op alle toekomstige kaarten van nVidia geleverd.

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 15:01 schreef RedAlert80 het volgende:
Hoe heet deze optie, dus dat je films op je tv kan kijken maar ook tegelijk beeld hebt op je monitor en dat je rustig door kan gaan met Windows.
Is het mogelijk dan om apparte dingen te doen :?
Ik heb wel eens op die optie gedrukt en zag idd.dat ik hetzelfde beeld op mijn tv had en op de monitor, leuk maar film kijken en werken op je desktop, leg uit!!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03

lonkhuijzen

100% ADH

Kan prima :)

mijn vriendinnetje zit nu heerlijk disney te kijken
en ik ben lekker op t.net aan het snuffelen :)

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Verwijderd

Bij de Matrox G4x0 Dualhead kaarten zit het ook, waaschijnlijk bedoel je die term. Werkt ideaal, alle video (die ondersteund wordt: DivX, Indeo, CinePak, Video1, DV, DVD etc) wordt fullscreen naar de PAL-uitgang gestuurd, ook al draai je het in een klein scherm.

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 03:01 schreef Pluk het volgende:
Kan prima :)

mijn vriendinnetje zit nu heerlijk disney te kijken
en ik ben lekker op t.net aan het snuffelen :)
Mja niet bij mijn kaart waarschijnlijk dus :(
Ik heb net even rond zitten neuzen en kwam een menutje tegen van een ander merk (weet ff niet meer welk) maar iig.
hier kon je kiezen uit:
Standaard mode
spanning mode
clone mode

Aangezien spanning mode niet in mijn menutje staat, zal dit wel hetgene zijn om 2 dingen appart van elkaar te kunnen doen toch!?

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Zoek eens naar TVTool. met dit proggie kun je ze allebei inschakelen.

Het is alleen niet gratiz.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

quote uit een ander topic: (met winxp is dit)
rechter muisknop op je desktop
properties
settings advanced
twinview aanzetten
daarna naar tabblad geforce 2 mx
daarna naar additional properties
overlay controls en dan naar video mirror controls
enjoy

Verwijderd

Hoi,

Ik heb nu ook zo'n mooie GeForce2 MX400 maar als ik mijn tv en monitor tegelijkertijd beeld wil laten geven wordt het beeld van mijn tv zwart/wit terwijl ik alleen mijn tv er achter heb en mijn monitor uit dan geeft mijn tv gewoon kleurbeeld. Hoe kan dat?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

Het heet idd twinview en het zit ALLEEN op de GeForce 2MX serie. Heb je bv. een GeForce 2 GTS, GeForce 2 Ti of een GeForce 3 met TV-Out dan kan je maar 1 apparaat tegelijk aansturen (dus OF je monitor OF je tv).

Verwijderd

En ik dacht dat de MX serie ZWAAR Z00G :r
Pagina: 1