Toon posts:

Vertaalcomputertjes, bestaan die dingen nog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek zo'n vertaalcomputertje (je weet wel, zo'n handheld geval waar je woorden mee kunt vertalen) met NE-EN-DU-FR. Ik heb er jaren geleden ooit eens een gezien, maar ik weet niet of ze nog wel gemaakt/verkocht worden.

Weet iemand of en waar je deze dingen nog kunt krijgen?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:38

bonzz.netninja

Niente baffi

ik heb nog een talkmate, zo'n vertaal ding die je van de postbank kreeg (en niet mocht gebruiken bij so frans ;) )

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, als dat eens mocht!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:38

bonzz.netninja

Niente baffi

wel vaak genoeg geprobeert, ook wel eens gelukt, maar ok wel eens mislukt, maar goed dat hoorde erbij

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ik tik altijd de hele woordenlijst uit op 6 punten. Goed leesbaar. En dan in m'n mouw stoppen. >:)

Verwijderd

deze of deze? :)

Verwijderd

Topicstarter
Die 2e is wel vet! Als verder niemand anders goedkopere suggesties heeft, neem ik die!

thx tjetta

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46
Hmmz je hebt d'r meestal niet zo veel aan :Z

Verwijderd

Topicstarter
Waarom niet? Vertel!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:02

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op maandag 21 januari 2002 16:36 schreef blueraz0r het volgende:
Waarom niet? Vertel!
Het is alleen handig als je geschreven tekst wilt vertalen. En dan nog valt de woordenschat vaak tegen.

Als iemand Frans tegen je lult is zo'n ding niet handig hoor: "bonsjoer! Commasava? Iesie toevabjen!" - probeer dat maar eens met behulp van zo'n ding te vertalen ;)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik wil em juist ook alleen maar hebben voor bij het lezen, want zon woordenboek vindt ik maar niks. Maar dan moet zo'n ding wel een fatsoenlijke woordenschat hebben natuurlijk.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Tarin

Just plain weird.

M'n opa en oma hadden er vroeger een.. echt gaaf.

Het ding had ook andere functies (scrollende tekst in het display, rekenmachientje), en zo'n lichtgevend display (zoals je ook op oude rekenmachines ziet).

Het ding vrat batterijen, dat wil je niet weten, en was nogal groot, maar leuk speelgoed :) (dat was dus ~8 jaar geleden dacht ik, ik zal eens vragen of oma hem nog ergens heeft..)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 12:35
Op maandag 21 januari 2002 16:44 schreef blueraz0r het volgende:
Ja, maar ik wil em juist ook alleen maar hebben voor bij het lezen, want zon woordenboek vindt ik maar niks. Maar dan moet zo'n ding wel een fatsoenlijke woordenschat hebben natuurlijk.
Ik gebruik mijn psion (eigenlijk Ericsson MC218) daar altijd voor. Ik heb nu engels, frans, duits, spaans, en italiaans. Allemaal perfecte woordenboeken van Collins.

Zo'n apparaatje kost je nu EUR 200 nieuw, maar dan heb je dus ook meteen een PDA :)

Verwijderd

Ik heb nog een oude... maar ik gebruik heb echt nooit.

Verwijderd

Die dingen kun je nog gewoon bij de Kijkshop krijgen toch...

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Je hebt voor PocketPC en Palm machines diverse apps die in verschillende talen beschikbaar zijn.

Ik heb voor mijn Ipaq EN-NL-DU draaien. Je kan met deze apps ook woorden toevoegen.

http://www.hroling.nl

Pagina: 1