Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Verwijderd
gewoon de nieuwe grebruiken dan kan je je pc "frituren"Op maandag 21 januari 2002 15:00 schreef www.outer het volgende:
had gister het idee om alles eens in een magnetron te gaan klussen, hoef ik meteen geen raampje meer te maken.
(heb al ff wat zitten meten bij mijn nog werkende magnetron, moet makkelijk passen)
heeft iemand hier al ervaring mee??
ben allen nog op zoek naar een niet meer werkende magnetron.
(bij voorkeur met analoge tijdsinstelling) denk dat ik wel wat kan vinden bij een oudijzer boertje.
Hoe ga je de boel ophangen?? Pak je een mini-tower en gooi je die in z'n geheel in de magnetron kast?
CD-rom/floppy kun je ook niet meer inladen... ik neem namelijk aan dat het raampje wel naar voren moet komen te zitten.
2 gaten dremelen in zowel binnen als buiten wand; 80 mm fan ertussen op 7V en je hoort en ziet er geen bal van.
in binnenste bak MB met insteekkaarten richting de achterkant, voeding wegwerken achter het knoppen gedeelte.
voor cd-rom en flop-drive heb ik nog geen oplossing, misschien ook wel niet plaatsen. het is toch voor een server.
draden zoveel mogelijk wegwerken in dubbele 'huid'
Hmmmm... denk dat je nog wel wat gaten bij moet maken voor de koeling omdat de magnetron normaal gesproken bedoelt is om warmte binnen te houden.Op maandag 21 januari 2002 15:05 schreef TheKeeper het volgende:
Hoe denk je de voeding en koeling voor elkaar te krijgen... als ik het een beetje goed heb is een magnetron een bak in een groter bak. Ga je die binnenste bak (waar normaliter je voedsel of je kat in staat) eruitslopen?
Hoe ga je de boel ophangen?? Pak je een mini-tower en gooi je die in z'n geheel in de magnetron kast?
CD-rom/floppy kun je ook niet meer inladen... ik neem namelijk aan dat het raampje wel naar voren moet komen te zitten.
Punt 2. Why on earth stop je je kat in de magnetron
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Omdat het kan!Op maandag 21 januari 2002 15:10 schreef crashoverride het volgende:
[..]
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Dat wordt een flink potje dremelen, dremel heeft namelijk nog wel eens moeite met metaal bij mij... ik gebruik liever de good ol' boorOp maandag 21 januari 2002 15:07 schreef www.outer het volgende:
dacht zo;
2 gaten dremelen in zowel binnen als buiten wand; 80 mm fan ertussen op 7V en je hoort en ziet er geen bal van.
Verwacht je genoeg ruimte hiervoor te hebben, want zoveel ruimte zit er niet in de dubbele huid. Het leuke aan een magnetron modden zou juist zijn dat bijv. het display (of bij jou de klok oid.) en de lampen in de magnetron het nog zouden doen.in binnenste bak MB met insteekkaarten richting de achterkant, voeding wegwerken achter het knoppen gedeelte.
draden zoveel mogelijk wegwerken in dubbele 'huid'
Als server maakt het idd niet veel uit. Als het plan door gaat, zou ik dan toch graag de foto's willen zienvoor cd-rom en flop-drive heb ik nog geen oplossing, misschien ook wel niet plaatsen. het is toch voor een server.
Tip, koop een magnetron met 50 liter inhoud, dan heb je tenminste wat ruimte
Omdat die droog moet als ie buiten geweest is....Op maandag 21 januari 2002 15:10 schreef crashoverride het volgende:
Humor is soms moeilijk, maar dit was toch een simpele joke leek mij
PC over het algemeen wel.
bij eventuele resonantie vul ik gewoon alles op met geluid isolatie aangevuld met extra verstuivers. moet goed komen.
iemand nog een magnetron over?
binnenbak moet minimaal 300 mm * 200 mm (Lengte * Diepte) zijn.
Hoe denk je 'm dan nog te gaan koelen??Op maandag 21 januari 2002 15:17 schreef www.outer het volgende:
bij eventuele resonantie vul ik gewoon alles op met geluid isolatie aangevuld met extra verstuivers. moet goed komen.
heb ik nu ook al gedaan mijn Lian Li, werkt redelijk.
maar natuurlijk minder goed dan een helemaal dicht geplakte.
bij de meeste magnetrons draait die middelste schijf rond. als je je moederbord daarop vast maakt en laat draaien heb je pas een superfan... moet je alleen wel ff opletten datie niet gaat opwarmen.Op maandag 21 januari 2002 15:19 schreef TheKeeper het volgende:
[..]
Hoe denk je 'm dan nog te gaan koelen??
Whehehehe nee hij is niet moeilijk, maar als je je comp er in wilt drukken kan er geen kat bij....Op maandag 21 januari 2002 15:16 schreef TheKeeper het volgende:
[..]
Omdat die droog moet als ie buiten geweest is....
Humor is soms moeilijk, maar dit was toch een simpele joke leek mij
Misschien met waterkoeling?? wil misschien wel erbij in.Op maandag 21 januari 2002 15:21 schreef www.outer het volgende:
geluids isolatie alleen positioneren om de fans heen,
heb ik nu ook al gedaan mijn Lian Li, werkt redelijk.
maar natuurlijk minder goed dan een helemaal dicht geplakte.
Allemaal leuk en aardig, ook erg practisch met bedrading en dergelijke, hier heeft www.outer ook erg veel aanOp maandag 21 januari 2002 15:22 schreef Tha_Flea het volgende:
bij de meeste magnetrons draait die middelste schijf rond. als je je moederbord daarop vast maakt en laat draaien heb je pas een superfan... moet je alleen wel ff opletten datie niet gaat opwarmen.
vinden waterkoeling een beetje teveel van het goede voor een celly 400,
dan koop ik dat liever voor mijn Athlon 1600+.
en mijn MB draaiend plaatsen werkt natuurlijk niet, dan moet je wel een hele grote binnenbak hebben.
btw ik heb geen huisdier!
VH?? waar, ff topic linkje?Op maandag 21 januari 2002 15:43 schreef LeonM het volgende:
Op VH zag ik een magnetron mod

Iemand specs weten?
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Ik denk niet dat er een werkende combi-magnetron te krijgen is bij de plaatselijke schrootboer... combi-magnetrons zijn nl. redelijk goed van kwaliteit en dus gooi je een werkende niet weg.Op maandag 21 januari 2002 16:22 schreef W1LL3M het volgende:
bouw 'm in zo'n combi-magnetron.... die heeft al standaard afzuiging!!!
Bovendien moet de magnetron aan staan om af te zuigen, zal een leuk geknetter worden en errug jammer van je pc/laptop
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
[oftopic]Op maandag 21 januari 2002 15:01 schreef mast3r het volgende:
[..]
gewoon de nieuwe grebruiken dan kan je je pc "frituren"
da's sjef z'n werk
[/off]
Dat geeft een minder leuk geluid.....Op maandag 21 januari 2002 15:27 schreef Tha_Flea het volgende:
je kunt je kat ook in wasdroger doen, wordtie ook wel droog denk ik...
Slecht idee... Hoe laat?
Whehehehe dit doet me denken aan zo'n ding van Joe Cartoon, deze was dat:Op maandag 21 januari 2002 20:08 schreef GSX-MAN het volgende:
[..]
Dat geeft een minder leuk geluid.....
Fluffy the Kitty
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
probeer hem morgen nog ff te ruilen bij die gast waar ik hem gekregen heb voor een 50 liter combi magnetron.
past mijn 14" monitor er ook in
gnah gnah.
ReseTTim, waar staan die pics van zoŽn magnetron mod?
eerst zien, dan geloven
Misschien dat ik daar nog eens wat van maak, het enige probleem is de condens...
Iemand daar een oplossing voor?
Condens is het water wat in de lucht zit en neerslaat omdat de wand van je koelkast kouder is dan de verdampingstemp van water. Als je geen water in je lucht hebt, krijg je ook geen condens. Misschien is silicagel iets voor jeOp maandag 21 januari 2002 23:27 schreef DaManiac het volgende:
Ik heb nog een camping-koelkastje staan... Ding koelt als een gek... (vriest zelfs!)
Misschien dat ik daar nog eens wat van maak, het enige probleem is de condens...
Iemand daar een oplossing voor?
Maar als je je gemodde koelkast eenmaal klaar hebt en vochtvrij hebt en 'm niet open laat staan, moet er als het goed is ook geen condens meer ontstaan.
Verwijderd
Whoohoo doe me dat maar na.
Die vqn mij is overgeclockedOp dinsdag 22 januari 2002 12:15 schreef mssh het volgende:
Ja, ik heb mijn magnetron gemod. Hij loopt op 5000 watt in plaats van 500.
Whoohoo doe me dat maar na.
Hij warmt dingen sneller op
uhm ik bedoelde als eerste die psion in die magenetron die je zietOp maandag 21 januari 2002 23:15 schreef www.outer het volgende:
ReseTTim, waar staan die pics van zoZ<caron>n magnetron mod?
eerst zien, dan geloven
http://www.resettim2.f2s.com/kijk/groot3.jpg
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Wil je mijn Topline MiniNote niet vergelijken met de Psion ReseTTim?Op dinsdag 22 januari 2002 13:15 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm ik bedoelde als eerste die psion in die magenetron die je zietmaar hij heeft zelfs al in de KIJK gestaan toen samen met mijn koffermod. ff erbij halen...
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Verwijderd
Hee die tekst in de Kijk gaat over ons of niet?Op dinsdag 22 januari 2002 13:15 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm ik bedoelde als eerste die psion in die magenetron die je zietmaar hij heeft zelfs al in de KIJK gestaan toen samen met mijn koffermod. ff erbij halen...
Leuk idee.Op dinsdag 22 januari 2002 13:21 schreef crashoverride het volgende:
Whehehehe Shotgun mod
Misschien moet ik m'n case maar eens met 9mm onder handen gaan nemen.....
Maar waar? De achtertuin is een tikkie klein en binnen doe ik het zeker niet.
Slecht idee... Hoe laat?
Neem je case mee naar het bos ofzo, daar is toch ruimte zat. (Alleen uitkijken dat tie niet gaat ketsenOp woensdag 23 januari 2002 11:46 schreef GSX-MAN het volgende:
[..]
Leuk idee.
Misschien moet ik m'n case maar eens met 9mm onder handen gaan nemen.....
Maar waar? De achtertuin is een tikkie klein en binnen doe ik het zeker niet.
Kun je directs wat voor de lunch / avond eten schieten
gratis af te halen.
denk dat mijn casemod eind volgende week wel af is.
pics komen vanzelf
Verwijderd
Verwijderd
LOLLERDELOLLLLLLLLLLLLLLOp maandag 21 januari 2002 16:17 schreef Cr3ator het volgende:
PC in de magnetron? Easy, heb gelijk ook ff de afwasmachine en de wasdroger gedaan. (Koelkast om hygiëne achterwege gelaten)
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Iemand specs weten?
ik lig krom van et lachen man!!!!!!!!!!!!!