Toon posts:

Beeld & Geluid Naar TV Verzenden Waarmee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om me pc in een ander kamertje te zetten. En daar heb ik alleen een stoel staan maar ik wil graag films kijken op de bank of bed.

Dus ik zoek een aparaat dat het beeld ( TV-Out ) en geluid naar de tv kan verzenden.

Ik weet dat die dingen bestaan maar weet hun naam niet meer. Wat is een goede, merk model enzo.

Ik weet dat je het ook met kabels kan doen maar dat word allemaal te lang enzo. Dus heb daar niet echt zin in.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Marmitek, maar kabels geven wel echt een betere kwaliteit...

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
En ze zijn nog veel goedkoper ook...

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 19:01

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Als je tulp op TV hebt is 't eitje, hoef ik ook nix over uit te leggen, maar dat zal wel het geval is.
Als je geen Tulp op je TV hebt, moet je een SCART/Tulp convertor kopen (SCART naar een geel rondje, een rood rondje en een wit rondje dus) en daar je TV-Out kabel en soundblaster-naar-boxen-kabel in pluggen :)

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan uit 2 aansluitingen kiezen de kleine die op een ps/2 aansluiting lijkt en een gele tulp aansluiting.

Hoe lang mogen deze kabels dan worden?

Ik wil namelijk die ps/2 dan gebruiken want dat is betere kwaliteit toch? Anders die gele tulp.

Verwijderd

Die Ps/2 aansluiting waar je het over hebt is een superVHS (s-vhs) aansluiting. Ik weet niet wat voor Televisie je hebt maar er zijn er maar weining met s-vhs ingang. Pak gewoon een Scart -> tulp kabel bij je tv boer en je bent van je probleem af

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 21 januari 2002 15:48 schreef hajee het volgende:
Die Ps/2 aansluiting waar je het over hebt is een superVHS (s-vhs) aansluiting. Ik weet niet wat voor Televisie je hebt maar er zijn er maar weining met s-vhs ingang. Pak gewoon een Scart -> tulp kabel bij je tv boer en je bent van je probleem af
Die kleine is een S-VIDEO aansluiting (GEEN S-VHS dat is een vhs standaard). Die lvert idd iets beter beeld, maar levert vaak problemen op. Neem een tulp -> scart

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:56
Op maandag 21 januari 2002 15:26 schreef MisterDon het volgende:
Marmitek, maar kabels geven wel echt een betere kwaliteit...
Mja ik gebruik die Marmitek en mag niet klagen over de beeldkwaliteit hoor.
Wat is er volgens jouw beter aan kabels dan ?

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik zeg ook niet dat het slecht is, maar je krijgt met kabels een beter geluid en beeld...
Pagina: 1