Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
1. includes .asp noemen (handigste, hoef je niks voor aan te passen in je IIS)
2. een include directory geen leesrechten hoeft te hebben
3. je requests voor een directory kan redirecten naar de webroot (of ergens anders naartoe)
Exact expert nodig?
of bedoelen jullie iets anders
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Verwijderd
Ik dus een boos mailtje gezonden... we zijn nu 2 weken verder... nog geen oplossing:
Het heeft wel degelijk onze aandacht. Zodra wij e.e.a. hebben opgelost
zullen wij u berichten.
Met vriendelijke groet,
Bla bla bla bla...
Verwijderd
ik zie het,Op maandag 21 januari 2002 15:00 schreef HenkS het volgende:
doe bij 'search' maar eens iets intypen.. dan kom je daar zo...
Als je file .inc heet, kun je 'm net zoals bij bovenstaande link, de pagina zo openen. Is niet zo erg (hoewel wel slordig) als er enkel wat hele algemene functies inzitten, maar 't is was slordig als er passwords voor de db instaan.Op maandag 21 januari 2002 15:00 schreef bonzz.netninja het volgende:
ik heb mijn includes .inc genoemd, en heb nix hoeven te veranderen op de IIS..
of bedoelen jullie iets anders
"Beste" in dat geval is ze .inc.asp of zo noemen, zolang het maar .asp is. Dan wordt ie gewoon geparsed en krijgt de client een lege pagina. (nog mooier vind ik leesrechten uitzetten, maar moet je die mogelijkheid wel hebben).
Exact expert nodig?
dat ze het zelf doorhebben of voordat mijn 'tip' brief in australie aankomt
Ik zal het wel even op hun forum posten
Jij ook al?? Is wel grappig trouwens.. Kon gewoon een acount aanmaken met e-mail "root@asp-help.com"Op maandag 21 januari 2002 15:16 schreef wasigh het volgende:
waarschijnlijk connecten ze naar een acces db dus niet direct gevaarlijk voor ze. Wel slordig
Ik zal het wel even op hun forum posten
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
hehe, damn net gepostOp maandag 21 januari 2002 15:22 schreef Janoz het volgende:
[..]
Jij ook al?? Is wel grappig trouwens.. Kon gewoon een acount aanmaken met e-mail "root@asp-help.com"
wat is die site traaaaaaag...
http://asp-help.com/forum/messages.asp?fid=1&tid=8593&pg=1
Niet gaan posten behalve als je helpt aub
Ik kreeg bij het posten alleen maar internal server errors. Mischien eens proberen zonder quotes oidOp maandag 21 januari 2002 15:23 schreef wasigh het volgende:
[..]
hehe, damn net gepost
wat is die site traaaaaaag...
Verek.. Nu zie ik dat ie d'r al 3x staat... (smartguy)
Dat dacht ik al, komt een beetje aggressief overOp maandag 21 januari 2002 15:25 schreef Janoz het volgende:
[..]
Ik kreeg bij het posten alleen maar internal server errors. Mischien eens proberen zonder quotes oid
Verek.. Nu zie ik dat ie d'r al 3x staat... (smartguy)
Weet ik meteen waarom ik ook alweer van ASP hou
Dit topic is gesloten.
![]()