Toon posts:

Verwijderen arctic silver adhesive troep?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik die zooi van mijn memorychips af? Ik heb de heatsinks al verwijderd. Maar krijg die zooi er niet af. Ik heb wasbenzine en terpetine gebruikt..geen van beiden helpt echt.
Iemand een idee?

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik heb het met de achterkant van een hobbymesje gedaan, niet de scherpe kant dus. Dat werkte bij mij goed op de chipset.

Ik had wel een mengsel van thermal adhesive en AS2, dus dat was misschien wel zachter.

offtopic:
Waarom haal je de heatsinkjes van je mem? Ga je waterkoelen?

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
nee ik ga hem terug sturen voor Garantie..hij geeft rare vervormingen die hij nooit heeft gehad...of iedere snelheid..

Verwijderd

Topicstarter
Met wasbenzine en een half uur boenen is me het wel gelukt trouwens...

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
wattestaafjes doen meestal de trick.. in combo met wasbenzine of nagellak remover (die non-milieu vriendelijke dan)

Sinlath | Opinions may contain latency

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Hmmmmmmm, heb ik ook weleens gehad dat hij het niet goed meer deed. Asus V6600 teruggestuurd. Daar heb ik toen wel AS2 op laten zitten bij de core. Zat er nog steeds op toen ik hem terugkreeg. Mem sinkjes heb ik er toen uiteraard ook afgehaald, maar dat waren van die brakke OC-Shop sinkjes met fragtape :(

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44
De wat aggressievere oplosmiddelen:
-Trichloorethyleen
-Thinner

Trichlooretyleen lost waarschijnlijk ook je spoortjes van je videokaart op dus doe daar voorzichtig mee. Thinner is iets mider aggressief
Succes!
Pagina: 1