Ik heb pas een celeron 600mhz op slocket adapter gekocht om mijn oude PII 266mhz te vervangen. Ik gebruik:
- een Intel Portland bordje met de natoma chipset (PD440FX),
- een 13.5 gig IBM schijf op 7200 toeren,
- een creative soundblaste AWE63, 1
- een 10 mbit NIC,
- een Voodoo3 2000
- en een tv kaart van het merk pinnacle.
Met de oude processor draait alles stabiel (ik heb al een paar keer heen en weer geswitched). Zodra ik met de celeron werk kan het heel lang goed gaan, soms reboot de pc na een paar minuten werken, soms ook pas na een half uur (of langer).
Hij reboot altijd als ik met digitale film aan de slag ga. Ik heb zelf het gevoel dat hij bij processor intensieve taken vooral snel crashed.
Misschien kan iemand mij een tip of in iedergeval een idee geven van waar ik een oplossing voor dit probleem kan vinden...
thx,
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
- een Intel Portland bordje met de natoma chipset (PD440FX),
- een 13.5 gig IBM schijf op 7200 toeren,
- een creative soundblaste AWE63, 1
- een 10 mbit NIC,
- een Voodoo3 2000
- en een tv kaart van het merk pinnacle.
Met de oude processor draait alles stabiel (ik heb al een paar keer heen en weer geswitched). Zodra ik met de celeron werk kan het heel lang goed gaan, soms reboot de pc na een paar minuten werken, soms ook pas na een half uur (of langer).
Hij reboot altijd als ik met digitale film aan de slag ga. Ik heb zelf het gevoel dat hij bij processor intensieve taken vooral snel crashed.
Misschien kan iemand mij een tip of in iedergeval een idee geven van waar ik een oplossing voor dit probleem kan vinden...
thx,
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>