Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Heel erg raar...

Pagina: 1
Acties:

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
Er is iets heel erg raars met mijn nickname.
Ik namelijk een hele tijd geleden mij ingeschreven bij GoT met de nickname Da_Man98 Met hoofdletters dus. Maar nu GoT ik dus met de nickname da_man98. Zonder hoofdletters dus. Ik denk dus dat er een keer iets fout is gegaagn met het overzetten van de database (dat is al een aantal keer gedaan, volgens mij) en dat er toen dus 2 aparte users van zijn gemaakt. Want als ik naar http://da_man98.tweakers.net ga, dan staat daar mijn oude info, en niet de huidige. Heel verwarrend dus. Zou dit te fiksen zijn, want nu krijg ik dus de verkeerde info te zien. En nu heb ik ook 0 post, volgens die info, terwijl het er eigenlijk wel een stuk meer zijn. En daar draait het hele GoT om, toch... :P

Verwijderd

eet jij wel eens paddestoelen

• Tomaat
:?

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 13:55 schreef sbronsge het volgende:
Als je niet de intentie hebt om mensen te helpen moet je ook niet gaan antwoorden.

Wat betreft de username, het kan zijn dat deze door de db naar kleine letters zijn geplaatst. Je zult je denk ik moeten wenden tot de admins of ACM.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op maandag 21 januari 2002 13:55 schreef sbronsge het volgende:
-4 nutteloos

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Die url die je noemt wijst naar je profiel op Tweakers.net, en niet naar je profiel op GoT.

Da's deze: http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/41058

En Da_man98 (mèt hoofdletter) kom ik zo snel niet tegen :)
Ah: op t.net wel; thanks to Devil_2000 :)

Duidelijk nu ? ;)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Okay

Jij hebt je geregistreerd op GoT en T-net.

T-net is met hoofdletters.
GoT is met kleine letters.

De eerste heb je 0 posts, en op deze van GoT zie ik toch een mooi lijstje staan.

• Tomaat
he.....

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Als ik in de useradmin zoek op 'Da_Man' dan kom ik alleen 'da_man98' tegen, zonder hoofdletters. Er is dus niet ook nog een 'Da_Man98' :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Tomaat
nou, mooi. Dan zijn we eruit!
Pagina: 1