Ik ben in mijn knopjes http://www.notoyota.nl
Ik heb nog een oude compaq in het stof staan met een werkende 500 MB SCSI 50 pins er in ..
Mail me maar als je meer info wil .
Mail me maar als je meer info wil .
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Externe SCSI, mag zip zijn, kun je dan niet beter een Jazz drive gaan nemen, die zijn nog enigzins te krijgen, scsi zip wordt hard minder, en een jazz past ook nog lekker wat spul op....
Ik heb een Jaz drive, maar die is een beetje gaar, de Akai kan hem niet vinden enzo... beetje lastig...Op maandag 21 januari 2002 15:47 schreef Sundead het volgende:
Externe SCSI, mag zip zijn, kun je dan niet beter een Jazz drive gaan nemen, die zijn nog enigzins te krijgen, scsi zip wordt hard minder, en een jazz past ook nog lekker wat spul op....
Bovendien kan de sampler sowieso niet meer dan 5xx Mb gebruiken, ruimte daarboven is gewoon verloren zaak.
Ik ben in mijn knopjes http://www.notoyota.nl
Hoi,
ik heb nog een disk van 200mb 50 pins liggen.
deze mag je zo op komen halen.
greetz Stefan
greetz Stefan
Op maandag 21 januari 2002 13:55 schreef Veneus het volgende:
Hi,
ik ben op zoek naar oude(re) SCSI hd's van max. 600 MB ofzo.
Het is namelijk bedoeld voor mijn Akai S2000 sampler.
Verder ben ik ook nog opzoek naar externe SCSI cases voor scsi cdrom e.o. SCSI HD's.
Wie weet er een shop ofzo waar dat soort dingen nog te krijgen zijn? (liefst online bestellen)
Plz help.
Dank,
veneus
edit:
het mag eventueel ook een externe SCSI Zipdrive zijn
Kijk eventjes naar: [topic=309815/1/25]Op maandag 21 januari 2002 16:43 schreef Probub het volgende:
Hoi,
greetz Stefan
Het is hier ook géén vraag en aanbod, daarvoor kun je terecht bij V&A op de frontpage.
Ter informatie: Ik zeg dit persoonlijk, en heeft niets met mijn blauwe naampje te maken.
20*350ZO45°
Verwijderd
RDK_NL, Veneus kan ook niet helpen dat anderen aanbiedingen doen!Op maandag 21 januari 2002 17:24 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
[..]
Kijk eventjes naar: [topic=309815/1/25]
Het is hier ook géén vraag en aanbod, daarvoor kun je terecht bij V&A op de frontpage.
Ter informatie: Ik zeg dit persoonlijk, en heeft niets met mijn blauwe naampje te maken.
Hij vroeg alleen maar een shop waar je oude SCSI-schijven kan krijgen.
Op PC-beurzen zijn vaak oude SCSI-schijven te krijgen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()